וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו ללא הפסקה. כרגע לפחות

ענת קם

11.9.2008 / 0:09

ביום שאחרי התפטרות שדרת ההנהלה ברדיו 99 שוררת אי ודאות במסדרונות התחנה. יחד עם זאת, נכון לעכשיו, משדרים שם עסקים כרגיל

ברדיו 99 נערכים ליום שאחרי עזיבתם של יושב ראש התחנה רם לנדס והמנכ"ל מישל קרמרמן, שהודיעו על עזיבתם. עובדים רבים ובהם בכירים בתחנה סיפרו אמש לוואלה! ברנז'ה על אי ודאות בקרב העובדים, הטרודים בסוגיית הבעלות על הרדיו וההנהלה שתגיע מטעם הבעלות החדשה. עם זאת, בכיר במחלקת האקטואליה של התחנה אמר אמש לוואלה! ברנז'ה: "יצרנו מוצר טוב בזמן קצר יחסית שישתלם למי שיגיע לקנות אותו".

בשלב זה לא הודיעו בכירים נוספים או מגישים בולטים על עזיבתם, אולם לא מן הנמנע שגל עזיבות יחל בחודשים הקרובים. בנובמבר הקרוב יסתיימו החוזים של בכירי מחלקת החדשות, בינהם אראל סג"ל, לינוי בר גפן, גיא מרוז, אורלי וילנאי וגל גבאי וכרגע לא בטוח שכולם ימשיכו לשדר בתחנה. ההערכה היא כי במידה והתחנה תירכש על ידי הבעלים של רדיו ללא הפסקה, או הבעלים של רדיו חיפה הם יבקשו לשדר כמה שיותר תכניות בסינדיקציה, כלומר לכל הרשתות שבבעלותן, במקרה כזה עלול חלק ניכר מהתחנות של רדיו 99 להתבטל לטובת תכניות שכבר משודרות ברשתות האחרות.

אחד השדרנים בתחנה התייחס אתמול לעזיבתם של לנדס וקרמרמן: "יש פער ענק בין האיכויות שהרדיו הזה משדר ורמת האנשים שבו לבין הטלטלות וההתגוששויות שהוא עובר מיום היוולדו". לנדס שהודיע על עזיבתו ביום שלישי בערב, מונה לתפקיד יושב ראש התחנה רק באוגוסט שעבר ומישל קרמרמן, מנכ"ל התחנה שהתפטרה אתמול, מונתה לתפקיד בנובמבר שעבר.

רכישה רגע לפני מכרז

גורמים בתקשורת מספרים כי עובדי רדיו 99 זוכים למשכורות גבוהות מאוד, במיוחד בהשוואה למקביליהם בתחנות אחרות. המשך עבודתם של רבים בתחנה תלוי בתנאים שיוכלו להציע הבעלים החדשים, היות שארקדי גאידמק חייב למכור את מניותיו או להעבירן לנאמנות על פי דרישת הרשות השנייה. כעת מסתמן שאלי עזור ודודי וייסמן, בעלי רדיו ללא הפסקה, יקנו את התחנה באופן זמני עד היציאה למכרז שמתוכננת לחודשים הקרובים. גורם בתחנה ציין את הבעייתיות שברכישת התחנה לזמן כל כך קצר והוסיף שנשקלת האפשרות לדחות בכמה חודשים את המכרז על התחנה על מנת לא להרתיע רוכשים פוטנציאליים.

שדרן בכיר בתחנה סיפר לוואלה! ברנז'ה על תחושת האי וודאות: "כרגע אף אחד לא יודע מה יהיה אבל ממשיכים לעבוד כרגיל. התחושה היא של חוסר ודאות, כולם תולים תקוות ברשות השנייה שתתן גב לעובדים, בהנחה שאין תיאום בין הרשות לעזור ווייסמן". שדרנית בכירה אחרת ציינה כי לטאלנטים בתחנה יש ביטחון בהמשך עבודתם, אולם "סביר להניח שיש אנשים שכל הפרנסה שלהם תלויה בזה וזה בטח מלחיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully