וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך של איש הפח

ענת קם

11.9.2008 / 7:56

מתגעגעים לאמנון דנקנר? ובכן, הוא לא מתגעגע אליכם. בכתבה עמו שתשודר מחר ב"אולפן שישי" הוא מודיע כי אין בכוונתו לחזור לעיתונות

אמנון דנקנר תולה את הנעליים. בראיון ל"אולפן שישי" של חדשות ערוץ 2 לרגל צאת ספרו "ימיו ולילותיו של דודה אווה" אומר עורך מעריב לשעבר כי אין בכוונתו לשוב לעולם התקשורת: "אני החלטתי לא לחזור לעיתונות. לא לשהות בעיתונות בכלל. לא יהי חלקי עמכם יותר. היה חלקי עמכם, הייתי אתכם, עשיתי דברים, הצטיינתי, הייתי לוחם עשוי ללא חת בשורות העיתונות, לא רוצה יותר. תליתי את החרב, תליתי את הרובה. אני לא אוהב לראות את סימני הדם על החרב."

לשאלת הכתב שי גל אם לא היה עליו לפרוש קודם משיב דנקנר: "זאת שאלה שאין לי עליה תשובה. אולי אם הייתי עושה את זה קודם לא הייתי מצליח. אולי הייתי צריך מטען מספיק של חרטות כדי להתרומם איתו."

דנקנר התייחס גם לטענות על קשריו עם ראש הממשלה אהוד אולמרט, קשרים שהביאו אותו לפרסום כתבות אוהדות אודות ראש הממשלה בתקופה בה היה עורך מעריב: "אני לא פוחד לומר שבשנים האחרונות, ובוודאי היום, אני יותר איש של חברים מאשר פעם. ואני מחשיב מאד את החברות. עכשיו, תראה, יגידו לך 'הטהרניים' – 'אסור לערב שמחה בשמחה, בגדת בשליחותך העיתונאית וכו' וכו' – היום זה ממש לא אכפת לי. אני רואה גם בטהרנות של אותם אנשים שאומרים דברים כאלה דבר שמתאים להם ולא לי. ואני מעדיף את המורכבויות והנאמנויות ואת האהבה... מאותם מקרים שלא הרגתי ולא פצעתי אני מרוצה. ואל תבואו אלי בטענות על זה, כי אני ממש אצחק לכם בפנים. אני מאושר מזה".

הכתבה המלאה תשודר ביום מחר ב"אולפן שישי" של חדשות ערוץ 2 בשעה 20:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully