וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו שיר מאבי ניר

אופיר בר-זהר

11.9.2008 / 12:59

קשת במגעים לרכישת 40% מערוץ מוסיקה 24. מצבו של הערוץ היה גרוע באחרונה וחבירת קשת אליו, עשויה להציל אותו מסגירה

זכיינית ערוץ 2 קשת מעוניינת לרכוש 40% מערוץ המוסיקה המשודר באפיק 24 בכבלים ובלוויין – כך נודע ל-TheMarker. קשת פנתה לממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן, על מנת שתאשר את העסקה. זאת מאחר וקיימות הגבלות על אחזקה של ערוצים בטלוויזיה המסחרית והרב ערוצית. לאחר אישור קן ואישור הרשות השנייה, הדרך לרכישה תהיה פתוחה. מקורבים מסרו כי מצבו של ערוץ המוסיקה היה גרוע בתקופה האחרונה וחבירת קשת אליו, במידה ותצא לפועל, תציל אותו מסגירה.

יוסי סטרוגו מנכ"ל קבוצת מימד מסר: "ערוץ המוסיקה הוא אחד משני הערוצים היעודים הבודדים שעלו לאוויר ועל אף הצלחותיו הוא סובל משינויים רבים בסביבתו העסקית והרגולטורית המאיימים על עצם קיומו. החבירה לקשת הינה תנאי חשוב ביותר להישרדותו של הערוץ ובתוך כך בקידום התרבות והמוסיקה הישראלית".

ערוץ מוסיקה 24 החל את שידוריו ביולי 2003. קבוצת מימד היא הקבוצה שזכתה במכרז להפעלתו לאחר שהתחייבה לשדר אך ורק מוסיקה ישראלית (בניגוד להצעה של הקבוצה המתחרה בראשות המפיק חיים סלוצקי שרצה לשלב גם מוסיקה זרה). בעלי הערוץ הם קבוצת מימד בראשות אייל קן וזאב מוזס. הקבוצה מחזיקה בערוצים ביפ, הופ והופ קטנטנים, נשיונל ג'אוגרפיק ו-ESPN.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully