וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונה משנה למנכ"ל HOT

ענת קם

11.9.2008 / 14:26

ישראל לדרברג, סמנכ"ל הכספים של HOT ישמש מעתה כמשנה למנכ"ל החברה. בין המועמדים להחליף את קמיניץ: ניר למפרט

HOT הודיעה היום על מינויו של ישראל לדרברג לתפקיד משנה למנכ"ל HOT, במקביל לתפקידו כסמנכ"ל הכספים של החברה. לדרברג, 50, הוא סמנכ"ל הכספים של HOT בארבע השנים האחרונות והיה בעבר סמנכ"ל הכספים של ערוצי זהב. בתפקידו כסמנכ"ל הכספים של HOT ליווה לדרברג את המיזוג של חברות הכבלים וכן היה אחראי להסכם המימון של החברה עם הבנקים.

מינויו של לדרברג משמעותי בתקופה זו, מאחר שמנכ"ל HOT דוד קמיניץ הודיע לאחרונה על התפטרותו וטרם נבחר מנכ"ל חדש. בין השמות שהועלו כמעומדים אפשריים נמצאים גם שני מנכ"לים לשעבר של ערוץ 10: ניר למפרט ומודי פרידמן.

ישראל לדרברג מסר: "מדובר באחד התפקידים המאתגרים והקשים בחברת התקשורת המובילה בארץ, ואמלא אותו במקביל להמשך תפקידי כסמנכ"ל הכספים של החברה. אני מודה להנהלת החברה כולה ולדוד קמיניץ בפרט, על האמון שנתנו בי".

דוד קמיניץ, מנכ"ל HOT: "כסמנכ"ל כספים, זוכה ישראל לדרברג לאמון ולשבחים רבים מכל שוק התקשורת הישראלי וכמובן מהנהלת החברה שמביעה את הערכתה עם הפיכתו למשנה למנכ"ל HOT. ישראל לדרברג מנצח בשנה וחצי האחרונות, מאז השלמת תהליך המיזוג, על הפרמטרים הפיננסיים של HOT, בהם כידוע לכולם חל שיפור דרמטי. אין ספק שההיכרות של ישראל לדרברג עם התהליכים שעברה HOT בשנים האחרונות, ביחד עם הניסיון האישי שצבר, יסייעו לו בתפקידו החדש, ובהשגת היעדים הכלכליים החשובים של החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully