וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסי לא קדושה

ענת קם

11.9.2008 / 15:54

לוסי דובינצ'יק השחקנית התראיינה בלעדית ל"סופשבוע" של מעריב. לוסי דובינצ'יק היחצ"נית פירגנה ראיון גם ל-"24 שעות" של ידיעות

לוסי דובינצ'יק לא סופרת בלעדיות. במעריב ובסינמטק תל אביב הופתעו הבוקר לגלות כי למרות שדובינצ'יק התראיינה למוסף סופשבוע של מעריב שיתפרסם מחר, היא התראיינה גם למוסף "24 שעות" של ידיעות אחרונות של היום. זאת בניגוד לבלעדיות שהובטחה למעריב.

במעריב מקדמת דובינצ'יק את הסרט אנטרטיקה והראיון תואם על ידי משרד יחסי הציבור של הסינימטק, ואילו הראיון בידיעות הוא לרגל צאת סרטה החדש של דובינצ'ק "מפטיר", שדובינצ'יק גם אחראית על יחסי הציבור שלו.

הראיון עם דובינצ'ק בסופשבוע תואם לפני מספר שבועות, אולם בעיתון נתקלו בקשיים לסיימו בעקבות אי שיתוף פעולה מכיוונה. עם זאת, השבוע הודיעה מערכת המוסף למשרד יחסי הציבור של הסרט שהשבוע יפורסם הריאיון. במקביל פנה כתב ידיעות אחרונות דני ספקטור לדובינצ'יק וביקש לראיין אותה לקראת הסרט "מפטיר". דובינצ'יק הסכימה להתראיין וביקשה שהראיון יופיע ביום ראשון, אך מאחר שהסרט יוצא היום לאקרנים בידיעות החליטו לפרסמו היום תוך עדכון דובינצ'יק בהחלטה.

גורם בהפקת "אנטארקטיקה" אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "העובדה שהיא ביקשה שהראיון בידיעות יופיע ביום ראשון, אחרי הריאיון במעריב, מראה שהיא מבינה את החומרה של המעשה הזה. היא הפרה את החוקים של ההתנהלות התקשורתית בצורה חמורה".

עורך "סופשבוע" שחר אלתרמן, עורך "24 שעות" רענן שקד וסינמטק תל אביב סירבו להתייחס לידיעה. את תגובתה של דובינצ'יק לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully