וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגיש בבית

וואלה! ברנז'ה

12.9.2008 / 18:09

ערב עליית העונה החמישית של הסדרה "האוס" יו לורי משפר את החוזה והופך לאחד השחקנים היקרים ביותר בסדרות הדרמה בארה"ב

יו לורי, כוכב הסדרה "האוס" יהפוך בקרוב לאחד השחקנים היקרים בטלוויזיה האמריקאית. לורי חידש לאחרונה את החוזה עם רשת פוקס ואולפני יוניברסל המפיקים את הסדרה לעונות נוספות של "האוס" ואתר ההוליווד ריפורטר מדווח כי הוא צפוי להרוויח כ-400 אלף דולר לפרק וכתשעה מליון דולר לשנה. לורי גם יהפוך לאחד ממפיקי הסדרה שתשוב ביום שלישי הקרוב לעונה חמישית בארצות הברית. סעיף נוסף בחוזה החדש של לורי מבטיח כי הוא ימשיך בסדרה עד לעונת השידורים של 2011-2012. בקיץ 2006 עלה שכרו של לורי לראשונה בצורה משמעותית לסכום שמוערך בין 250 ל-300 אלף דולר לפרק.

בצמרת השחקנים המשתכרים בסדרות הטלוויזיה בארצות הברית נמצא כוכב הסדרה CSI וויליאם פיטרסן שמשתכר על פי ההערכות כ-600 אלף דולר לפרק. קיפר סתרלנד כוכב הסדרה "24" מרוויח על פי ההערכות כ-500 אלף דולר. שניהם משמשים גם כמפיקים בסדרות בהן הם מככבים.

לורי הוא השחקן הראשי בסדרה "האוס" הוא מגלם רופא מאבחן גס רוח. הוא זכה בשני פרסי גלובוס הזהב ולשלוש מועמדויות לאמי. ממוצע הצפיה ב"האוס" עומד על 16.7 מלון צופים. הסדרה נחשבת לשניה הנצפית ביותר אחרי "עקרות בית נואשות" של רשת ABC. בישראל משודרת הסדרה בערוץ 3 של HOT.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully