וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! דרושים

ענת קם

15.9.2008 / 13:20

מכתב הפלילים של עיתון הארץ ועד כתבת האופנה של גלובס. האנשים שיפתחו את תשס"ט במקום עבודה חדש

***כתב הפלילים של מעריב יובל גורן עוזב את העיתון. גורן ימונה לכתב הפלילים בתל אביב של עיתון הארץ במקום רוני זינגר-חרותי שתשתלב בתפקיד אחר בעיתון. גורן החל לסקר את התחום הפלילי עבור מעריב בפברואר 2007 וקודם לכן היה כתב של החדשות המקומיות בדרום.

***אבירם זינו עוזב את מפלגת "צדק חברתי" של ארקדי גאידמק לאחר פחות מארבעה חודשים. זינו, 28, מונה לתפקיד דובר המפלגה בחודש יוני האחרון. קודם לכן היה כתב המשפט של ynet במשך שנתיים וכן עבד עבור כמה תחנות של הרדיו האזורי. אתמול פורסם כי אורי שני ששימש עד לפני כחודשיים מנהל העסקים הראשי של איש העסקים גאידמק, שכר את שירותיו של היועץ התקשורתי-אסטרטגי, מוטי שרף.

***דורון חלוץ עוזב את המגזין "ראש 1" לאחר ארבעה חודשים בלבד בתפקיד העורך. חלוץ מונה לתפקידו בחודש מאי האחרון במסגרת שינויים במערך המגזינים של ידיעות אחרונות. עזיבתו היא חלק משינויים רבים המתוכננים במגזין וצפויים להתרחש בקרוב. לאחרונה מונתה הללי ז'בוטינסקי לעורכת הטלוויזיה והמגזין בעיתון.

***גיל זהר מונתה לכתבת האופנה של עיתון גלובס. זהר, 35, הודיעה לאחרונה על עזיבתה את המגזין פנאי פלוס לאחר ארבעה חודשים בלבד. קודם לכן הייתה כתבת אופנה במעריב במשך שנתיים. בעבר סיקרה את התחום עבור המגזין "את", ערכה את ערוץ הסטייל "סטייליסימו" באתר nrg והייתה עורכת האופנה של המגזין "שמנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully