וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיטת השקשוקה" ישודר בערוץ 1

ענת קם

15.9.2008 / 18:08

הועד המנהל ברשות השידור קיבל את המלצת המנכ"ל לשידור הסרט לאחר שיתבצעו בו שינויים. מיקי רוזנטל: מוקדם לברך על המוגמר

ערוץ 1 ישדר את הסרט "שיטת השקשוקה" של מיקי רוזנטל ואילן עבודי, אולם רשות השידור דורשת כי בסרט יוכנסו שינויים. בישיבה של הועד המנהל של רשות השידור שהתקיימה היום אחרי הצהריים אישר הועד את החלטתו של מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר לשדר את הסרט. ההחלטה התקבלה ברוב של שישה נגד אחד, לאחר שהוצגה חוות דעת של היועצת המשפטית חנה מצקביץ. שקלאר מינה שני אנשים, ככל הנראה יהיו אלה אנשי ערוץ 1 יורם כהן ואורי לוי, שיבצעו שינויי עריכה בסרט שלאחריהם הוא ישודר.

מיקי רוזנטל אמר לוואלה! ברנז'ה: "אני שמח ומודה לועד המנהל של רשות השידור שלא נכנע לבריונות של עורכי הדין של משפחת עופר. יחד עם זאת, עוד מוקדם לברך על המוגמר מאחר שטרם התקיים משא ומתן ביני לבין רשות השידור על השינויים שהם מתכננים לערוך בסרט".

מרשות השידור נמסר: "חברי הועד המנהל של רשות השידור קיבלו את הסרט ולדעתם הסרט מעלה בעיה חשובה. העובדה שלא נמצא ערוץ שהסכים לשדרו היא לכשעצמה בעייתית. מתפקידיו של השידור הציבורי להביא לידיעת הציבור גם נושאים שנויים במחלוקת, שהערוצים המסחריים מסיבות שלהם אינם מעוניינים לשדר". כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, גם ערוץ 10 התעניין ברכישת הסרט ובשידורו. בסמוך להקרנת הבכורה של הסרט פנו גורמים מטעם הערוץ לרוזנטל והתעניינו ברכישת הסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully