וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלה ועדת האיתור למנהל הטלוויזיה בערבית

ענת קם

16.9.2008 / 15:13

ברשות השידור החליטו להקים ועדת מכרזים בה יהיה חברים כל חברי הועד המנהל, מנכ"ל הרשות ושני נציגי מועצת העיתונות

הועד המנהל של רשות השידור החליט לבטל את ועדת האיתור לתפקיד מנהל הטלוויזיה בערבית. במקום הועדה, תוקם ועדת מכרזים שתורכב מכל חברי הועד המנהל ומשני נציגים של אגודת העיתונאים. מאחר שכל החלטה של ועדת האיתור הייתה טעונה ממילא אישור של הועד המנהל, ההחלטה להביא את תפקיד מנהל הטלוויזיה בערבית לאישור של ועדת מכרזים שמורכבת מכלל חברי הוועד נועדה לחסוך זמן ולקצר הליכים.

לפני שבועיים הודיעה דורית ענבר, חברת ועדת האיתור כי היא פוסלת עצמה מהשתתפות בדיונים בשל חשד לניגוד עניינים. ענבר מונתה לפני כשלושה חודשים לתפקיד מנכ"ל הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה. הקרן מקבלת תקציבים, בין היתר, ממועצת הקולנוע. דוקטור חליל רינאווי, אחד המועמדים המובילים לתפקיד, הוא חבר מועצת הקולנוע מזה קרוב לארבע שנים.

ענבר, חברת הועד המנהל, לא תשתתף בישיבת ועדת המכרזים, שתכלול את שאר ששת חברי הועד, מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר ושני נציגים של אגודת העיתונאים, בסך הכל תשעה חברים. במקביל, אישרה היועצת המשפטית של הרשות כי השתתפותם של חברי הועד המנהל בוועדה הינה חוקית ותקינה, זאת למרות היכרותם המוקדמת עם רינאווי, שהיה חבר ועד מנהל עד לפני מספר חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully