וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה הסתער

ענת קם

16.9.2008 / 17:39

מינה צמח מול קמיל פוקס, יונית מול מיקי ויעקב במטה קדימה וינון מגל יוצא אל השטח. האופציות שלכם לתוצאות הפריימריס של המדינה

הבחירות המקדימות בקדימה תתקיימנה מחר וכמדי אירוע חגיגי, מביאה לכם וואלה! ברנז'ה את היערכות כלי התקשורת לסיקור האירועים.

חברת החדשות של ערוץ 2 תפתח אולפן מיוחד במטה קדימה בביתן 15 בגני התערוכה. את השידור משם תוביל יונית לוי ויתארחו בו מומחים ופרשנים שונים. במהלך השידור יועברו דיווחים בשידור חי מהמטות השונים. בסיקור הבחירות ישתתפו רינה מצליח, אודי סגל, אמנון אברמוביץ, סיון רהב-מאיר, עמית סגל ודנה וייס. ב-22:00 ישודר המדגם של מינה צמח שנערך עבור החדשות.

גם חדשות 10 ישדרו ממטה קדימה, מאולפן ערוץ 10 שיוקם שם ישדרו מיקי חיימוביץ' ויעקב אילון שיובילו את השידור החל מ-20:00. ב-21:45 יצטרפו אליהם רביב דרוקר, עופר שלח ונדב פרי והפרופסור קמיל פוקס, שעורך את מדגם חדשות 10. באולפן חדשות 10 בבית הורד יוביל דב גילהר דיון בהשתתפות אורחים שונים.

ערוץ 1 יחל את השידור ברבע לשמונה עם "היום בחדשות" בהנחיית יגאל רביד. לאחר מכן תשודר תכנית מיוחדת של "מסיבת עיתונאים" עם מנשה רז שלאחריה תשודר מהדורה מיוחדת של מבט עם מרב מילר והפרשן ירון דקל, בה גם תוצאות סקר של מכון מדגם שנערך עבור ערוץ 1. בכל השידורים תהיינה פריצות לניידת השידור בגני התערוכה, ממנה ידווחו ינון מגל ואיילה חסון. ארנון מאיר ידווח ממטה ציפי לבני, אמיר בר שלום ידווח ממטה שאול מופז, איתי ורד ידווח ממטה אבי דיכטר ורותם אברוצקי ידווח מהמטה של מאיר שטרית.

ומה ברדיו?

בגלי צה"ל יוביל את השידור באולפן ירון וילנסקי. מהמטה המרכזי בגני התערוכה ידווחו דניאל זילברשטיין וגיא ורון, מהמטה של ציפי לבני ידווח עידן קוולר, ממטה שאול מופז ידווח ספי עובדיה, ממטה אבי דיכטר ידווח יונתן גולן וממטה מאיר שטרית תדווח ליאל קייזר.

רשת ב' תלווה את המועמדים במהלך כל היום. ערן סיקורל ידווח מגני התערוכה מהשעה עשר בבוקר ועד השעה ארבע אחר הצהריים, אז יחליפו אותו יואב קרקובסקי וערן פוליצר עד לסיום המשדר. במהלך היום ילוו את המועמדים הכתבים שמוליק טל, מנחם טל, איתן לחובר, אבי יופה, רן בנימיני ויואב קרקובסקי. ב-22:00 יתפרסם הסקר המשותף עם ערוץ 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully