וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ONE, ייגר ורוסק נפגשו בבית המשפט

ענת קם

17.9.2008 / 12:52

בדיון בתביעת לשון הרע של ONE ואסייג נגד העיתונאים שלמה מן, עודד קרמר ורביב שכטר הורה בית המשפט לתובעים להגיש כתב תביעה מתוקן

בית משפט השלום בתל אביב קבע הבוקר כי על אתר ONE ואופירה אסייג להגיש כתב תביעה מתוקן בתביעת לשון הרע שהגישו נגד העיתונאים שלמה מן, עודד קרמר ורביב שכטר. ההחלטה התקבלה בעקבות בקשתם של מן, קרמר ושכטר להפריד בין הפרסומים בבלוג "עומדים בשער" לבין הפרסומים להם היה אחראי מן. בכתב התביעה המתוקן יפורטו הפרסומים ושיוכם לכותבים. לאחר הגשת כתב התביעה יוגשו גם כתבי הגנה מתוקנים. דיון נוסף יתקיים בתחילת ינואר.

אסייג וחברת סיטינט, מפעילת אתר הספורט ONE הגישו בתחילת חודש מאי באמצעות עורך הדין שי אליאס, תביעת לשון הרע על סך שני מיליון שקלים נגד מן, שכטר וקרמר. התביעה מתייחסת לפרסומים שונים בבלוג "עומדים בשער" שפעל באתר תפוז במשך שנה, עד חודש מרץ האחרון. בדיון שהתקיים היום בפני השופטת אביגיל כהן הוחלט כי נושא חשיפת זהותו של מן, שכתב בבלוג תחת השם הבדוי "ייגרמייסטר" ואשר נטען כי הייתה לא חוקית, לא יידון במסגרת המשפט. השופטת כהן הציעה למן להגיש קובלנה פלילית בנושא. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, מן הגיש תלונה במשטרה נגד ONE ואסייג בטענה של חדירה לפרטיות.

עורך הדין שי אליאס אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו שמחים על הדיון. העניין המהותי הוא שבית המשפט לא מוכן להכנס לסוגיית חשיפת זהותו של מן". שלמה מן אמר: "אנחנו שוקלים ברצינות את הצעת השופטת להגיש קובלנה פלילית, בנוסף להליך האזרחי".

עורך הדין יורם עברון ממשרד לוי, עבדי, עברון אמר היום בשם עודד קרמר ורביב שכטר: "בית המשפט קיבל את עמדתנו המקדמית כי כתב התביעה בנוסחו הקיים אינו יכול לעמוד, ויש לתקנו תוך פירוט הביטויים הפוגעניים לכאורה וייחוסם לכל נתבע בנפרד ולפיכך הורה לתובעים להגיש כתב תביעה מתוקן. כפי שטענו קרמר ושכטר בכתב ההגנה, הניסיון של התובעים לתבוע את הנתבעים ביחד ולחוד, למרות שהיה ידוע להם היטב כי לשכטר וקרמר לא הייתה כל מעורבות שהיא בפרסומים שבוצעו לאחר 6 באוגוסט 2007 ומהווים את עיקר התביעה, נעשה אך ורק מטעמים פסולים ומתוך ניסיון להלך אימים על מרשיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully