וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות הפיזור

ענת קם

17.9.2008 / 15:48

על פי חוק רשות השידור היו אמורים מליאת הרשות והועד המנהל שלה להתפזר בתחילת השבוע, במקומם אמורה לקום ועדה ציבורית. אמורה

יושב ראש רשות השידור משה גביש פנה אתמול לשר הממונה על יישום חוק רשות השידור, יצחק הרצוג, וציין כי טרם הושלם תהליך חקיקת התיקון בחוק רשות השידור הנוגע למליאת הרשות ולוועד המנהל. על פי התיקון יבוטלו מליאת הרשות והועד המנהל ובמקומם תמונה מועצה ציבורית.

במכתב שנשלח גם למנכ"ל משרד ראש הממשלה רענן דינור, כתב גביש כי על פי החוק הקיים כיום, הקובע כי תקופת כהונת המליאה תהיה לשלוש שנים, הסתיימה הכהונה ב 14 לספטמבר. בהמשך כתב גביש כי גם תקופת כהונת הועד המנהל, שחבריו נבחרים מתוך מליאת הרשות, נמשכת שלוש שנים, כלומר שכהונת הוועד המנהל הנוכחי עתידה להסתיים רק בחודש מרץ 2010, אולם על פי סעיף בחוק רשות השידור חבר ועד מנהל שתמה כהונתו כחבר מליאה יסיים גם תפקידו בוועד. משמעות הדברים היא שגם כהונת הוועד המנהל הנוכחי הסתיימה ב 14 בספטמבר. עם זאת, המליאה ממשיכה בתפקידה עד לכינון מליאה חדשה.

יצוין כי מינוי מליאה וועד מנהל חדשים הינה משמעותית ביותר בתקופה זו, בה עומדת על הפרק הרפורמה ברשות השידור לצד מכרזים לתפקידים רבים.

מלשכת השר הרצוג נמסר בתגובה: "על פי חוק רשות השידור מליאת רשות השידור ממשיכה לפעול, והיא בת תוקף חוקי לכל דבר ועניין, עד לכינונה של מליאה חדשה. כיוון שחברי הועד המנהל הינם חלק מחברי המליאה גם הוועד המנהל ממשיך לפעול. במקביל, חוק רשות השידור החדש, המגדיר מחדש את הרכב מוסדות רשות השידור, עבר קריאה ראשונה, ומקודם בועדת הכלכלה של הכנסת לצורך הכנתו להצבעה בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully