וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאותי בריבוע

ענת קם

19.9.2008 / 0:11

מועצת הרשות השניה אישרה את כמות תכניות הריאליטי המשודרת בערוץ 2. במקביל תימשך ההתנגדות לרפורמה בכבלים ובלווין

ועדת הטלוויזיה של הרשות השניה דנה אתמול (ה') בכמות תכניות הריאליטי המשודרות בערוצים 2 ו-10. בדיון הוחלט כי השידורים כפי שהם כיום, עד שתי תכניות ריאליטי בשבוע לכל זכיין - מה שאומר ארבע תכניות ריאליטי בערוץ 2 - מאושרים על ידי הוועדה, כל עוד ישודרו במקביל ארבע תכניות סוגה עלית בשבוע על ידי כל זכיין. לדברי בכיר ברשות, "זה היחס הדרוש. הכל עניין של תמהיל".

הועדה דנה גם בהמשך הצעדים נגד הרפורמה המוצעת בשידורי הכבלים והלווין , במסגרתה ישולבו פרסומות בשידורים. משרד האוצר טרם העביר אל הרשות השניה את המסמכים המפרטים את הכדאיות הכלכלית של המהלך ובמקביל ממשיכים ברשות לבחון את ההשלכות שלו וכן להמתין להליכים בכנסת.

מוקדם יותר החליטה ועדת הרדיו של הרשות השנייה לפעול במשותף עם התאחדות תחנות הרדיו האזוריות נגד הרפורמה. בדיון חירום משותף נבדקו התרחישים לפיהם תאושר הרפורמה והסכנה הטמונה לתחנות הרדיו במהלך כזה. בדיון הוחלט כי בדומה לבדיקה על השלכות המהלך על הטלוויזיה המסחרית, ייבחנו גם הנזקים הכלכליים הפוטנציאליים לתחנות הרדיו האזוריות הנשענות על פרסום. בנוסף, הוחלט כי ההתאחדות תפנה לשרים האמונים על יישום החוק וכן לוועדה הבין משרדית העתידה לדון בנושא, ותציג את התנגדותה למהלך.

דוד בן בסט, יושב ראש התאחדות תחנות הרדיו האזוריות, אמר לוואלה! ברנז'ה: "מדובר בהרס תחנות הרדיו ואנחנו לא נאפשר זאת. נעשה את כל המאמצים כדי למנוע את החקיקה. המצב הכלכלי של תחנות הרדיו אינו מן המשופרות וחלק מן התחנות טרם החזירו את השקעתן. ירידה בתקציבי הפרסום פירושה מכת מוות לתעשיית הרדיו. האוצר, בשליפה מהמותן ובמסגרת המחטף האמור לעבור בחוק ההסדרים, יכול לחסל במחי יד את כל תעשיית הרדיו. אני סמוך ובטוח שחברי הכנסת לא יתנו יד לניסיון זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully