וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסר השילומים בתשלומים

ענת קם

21.9.2008 / 12:24

הסרט השלישי בסדרת "מוסר השילומים" של אורלי וילנאי וגיא מרוז צפוי לתעד את המשפט של השניים מול ועידת התביעות

חברת שמים הפקות החלה לצלם את הסרט השלישי בסדרת סרטיהם של גיא מרוז ואורלי וילנאי על ועידת התביעות, המשך לשני הסרטים "מוסר השילומים" ו"מוסר השילומים - המלחמה נמשכת". החלק השלישי בסדרה צפוי לתעד את המשפט של מרוז ווילנאי מול ועידת התביעות, במהלכו עתידות להיחשף עדויות חדשות. הסרט צפוי להיות משודר ביום השואה הקרוב, אולם טרם נחתם הסכם עם גוף שידור. הסרט האחרון שודר ב yes ובערוץ 2.

הצילומים שהחלו לאחרונה נעשים במקביל לתביעה שהוגשה על ידי ועידת התביעות נגד וילנאי מרוז, אשר מקווים שתביא את ועידת התביעות ואת מוסדותיה לתת דין וחשבון מפורט על פעולותיה בפני בית משפט ישראלי. במסגרת זו, בכוונת יוצרי הסרט לדרוש להביא את בכירי ועידת התביעות היושבים בארצות הברית להעיד במשפט בישראל.

ועידת התביעות הגישה לאחרונה תביעת דיבה על סך ארבעה מיליון שקלים נגד מרוז ווילנאי ונגד שמיים הפקות. לצורך ייצוגה במשפט שכרה שמיים הפקות את שירותיו של עורך הדין יורם בונן ממשרד פישר בכר חן וול אוריון ושות'.

אורלי וילנאי: "אנחנו מרגישים שיש בתביעה הזאת הזדמנות נדירה שנפלה בידנו כדי לקיים סוף סוף דיון מהותי בסוגיית ניצולי השואה וועידת התביעות. אנחנו מתעדים כרגע כל מהלך בסיפור הזה וכך נעשה גם לאורך המשפט".



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully