וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולא נודע כי בא אל סופו

ענת קם

21.9.2008 / 17:57

חדשות 2 יצאו לפרסומות, חדשות 10 לא שלחו כתב ובערוץ 1 בכלל לא ידעו על הארוע. איך פספסו ערוצי הטלוויזיה את הודעת הפרישה של מופז

ערוצי הטלוויזיה דיווחו באיחור על פרישתו של שאול מופז מהחיים הפוליטיים. ביום חמישי האחרון כינס השר מופז מסיבת עיתונאים. אנשי מופז לא עדכנו את כלי התקשורת כי במהלך הארוע תינתן הודעה הדרמטית. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי תזמון האירוע תואם עם חדשות ערוץ 2 על מנת להתאימו ללוח השידורים.

למרות התיאום, החל האירוע באיחור ב-18:45 בגלל עיכוב מצד מופז. האירוע אמנם הועבר בשידור חי בערוץ 2, אולם כמה דקות לאחר שהחל מופז לדבר הוחלט בערוץ, משיקולים שונים, לצאת למקבץ פרסומות. במהלך המקבץ הכריז מופז כי הוא לוקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים. מיד עם היוודע דבר ההכרזה הדרמטית הועלה לשידור הכתב המדיני אודי סגל, שנכח באירוע. בנוסף, נערכה הודעתו של מופז כך שהיא שודרה לצופי ערוץ 2 באיחור של דקות ספורות מהרגע בו ניתנה.

אודי סגל אמר לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו היינו כלי התקשורת היחיד שהיה בשטח והביא את דברי מופז. בשל שיקול טכני של פרסומות, לצערי הרב ההודעה לא שודרה בחי, אך לשמחתי שתי דקות לאחר מכן הדברים הועבר לקהל הצופים של התכנית שש עם סיון רהב-מאיר. כך היינו כלי התקשורת הראשון והיחיד ששידר את הדברים בחי וסמוך מאוד לזמן התרחשותם".

בערוץ 10 שודרה הודעתו של מופז בשעה 19:10, במהלך התכנית של ירון לונדון ורזי ברקאי. מחדשות 10 לא נשלח כתב לסקר את הארוע, אלא צלם בלבד. על ההחלטה של מופז, דיווח רביב דרוקר שישב באולפן יחד עם הכתב הפוליטי נדב פרי.

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "בשל העובדה כי בזמן מסיבת העיתונאים לא הייתה תכנית אקטואליה באוויר, ובשל העובדה שלא היה ידוע מראש שתוכרז הכרזה דרמטית באירוע, לא נשלח כתב".

בערוץ 1 שודרה הדרמה דקות ספורות לאחר השעה 19:00 במהלך התכנית "היום בחדשות עם קרן נויבך. למרבה המבוכה, לא נכח כתב של ערוץ 1 באירוע מאחר שלא הודיעו למערכת החדשות על מסיבת העיתונאים. עם זאת, מרגע שהגיעה הידיעה על ההודעה שודרה הכרזתו של מופז והכתבת המדינית איילה חסון עלתה לשידור.

בערוץ 1 סירבו להתייחס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully