וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים חדשים בחטיבת האונליין של מייקרוסופט

ענת קם

22.9.2008 / 17:37

ליאור צורף, אורי לנדא ואסף מור ישמשו כסמנכ"לים, אלעד ברינדט מונה לעורך ראשי

מיקרוסופט ישראל הודיעה היום על מינוי שלושה סמנכ"לים ועורך ראשי לחטיבת האונליין החדשה. בכך ממשיכה החברה את תהליך גיבוש הצוות הניהולי של החטיבה בראשותו של עדי אייל, שהתמנה החודש למנכ"ל החטיבה. חטיבת האונליין תהיה אחראית על הובלת הפעילות של מיקרוסופט בתחום האינטרנט בישראל, כולל פורטל MSN החדש. בנוסף תוביל החטיבה את השיווק של מסנג'ר, הוטמייל, החיפוש ושירותים נוספים מבית Windows Live.

חטיבת האונליין הוקמה בישראל במסגרת שינוי ארגוני כלל עולמי שהוכרז לאחרונה על ידי מנכ"ל החברה סטיב באלמר. מטרתו לרכז תחת כנפיו של ארגון מתמחה אחד את כלל הפעילויות המקוונות, הן המסחריות והן בתחומי התוכן והכלים למשתמש. השינוי הארגוני כלל שינויים משמעותיים ב MSN ישראל, בהם פירוק שיתוף הפעולה עם אינטרנט זהב.

שלושה סמנכ"לים ושני אנשי תוכן

ליאור צורף מונה לסמנכ"ל השיווק. צורף, 38, העובד ב-12 השנים האחרונות במיקרוסופט, כיהן במספר תפקידי ניהול בחברה. בתפקידו האחרון שימש כמנהל קבוצת השיווק הדיגיטלי בחטיבת השיווק של החברה.

אורי לנדא מונה לסמנכ"ל הפיתוח העסקי. לנדא, 38, הוא מבכירי פורטל תפוז וממייסדיו ועזב לאחר עשר שנים בגל העזיבות הגדול לפני כארבעה חודשים. בתפקידו האחרון בתפוז שימש כמשנה למנכ"ל ומנהל תחום האינטרנט.

אסף מור מונה לסמנכ"ל המכירות. מור, 37, היה שותף עד לאחרונה לצוות ההקמה של העיתון כלכליסט, שם הקים בין היתר את מחלקת המכירות והסחר של העיתון והאתר.

אלעד ברינדט מונה לעורך ראשי. ברינדט, 29, מונה בשנת 2006 כמשנה לעורך הראשי של פורטל MSN. עתה ימשיך בתפקידו כעורך ראשי בחטיבת האונליין.

שיגב פורת מונתה למנהלת ערוץ הבידור ולייף סטייל. פורת, 37, משמשת מזה שנתיים כמנהלת תחום הבידור והלייף סטייל של MSN ישראל, במסגרתו הייתה אחראית על אפיון האתר, פיתוחו והקמתו, לרבות ניהול צוות של כ-20 עורכים וכתבים וניהול שיתופי פעולה עם ערוצי תוכן גדולים.

  • עוד באותו נושא:
  • msn

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully