וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס בינלאומי ל"ילדי השמש"

ענת קם

23.9.2008 / 14:59

סרטו של רן טל על התנועה הקיבוצית זכה בפרס ארגון ארכיוני הטלוויזיה הבין לאומי שעוסק בקביעת סטנדרטים מקצועיים לארכיוני הטלוויזיה

הסרט הדוקומנטרי "ילדי השמש" זכה בפרס הראשון בתחרות בינלאומית של ארגון ארכיוני הטלוויזיה הבין לאומי שהתקיימה בקופנהגן. הסרט, של הבמאי רן טל והמפיק אמיר הראל.

"ילדי השמש", שעוסק בתנועה הקיבוצית ומורכב כולו משימוש בקטעי ארכיון שאסף הבמאי משלושים ארכיונים פרטיים בקיבוצים שונים בישראל, זכה להתעניינות רבה ותשבחות בקרב משתתפי הכנס שהגיעו מעשרות מדינות בעולם. לרובם זוהי חשיפה ראשונה למקום לא ידוע בחיי הקיבוץ בישראל.

ארגון ארכיוני הטלוויזיה הבין לאומי עוסק בקביעת סטנדרטים מקצועיים לעבודה בארכיוני הטלוויזיה בעולם. בכנס השנתי נפגשים נציגי שמונים מדינות מאירופה, ארצות הברית, דרום אמריקה, אפריקה, המזרח הרחוק ומתעדכנים בנעשה בתחנות השונות.

בילי סגל מנהלת הארכיון של ערוץ 1 מסרה: "בחרתי לשלוח לתחרות השנה את סרטו של רן טל המורכב כולו מארכיון. התוודעתי לסרט בשלבי העשייה כשמכרנו לו קטע ארכיון קצר, אך בחרתי לשלוח את הסרט היות שמצאתי שהוא מתאים מאד לתחרות במסגרת זו, למרות שאין זו הפקה של רשות השידור והסרט לא שודר אצלנו. מדובר פלטפורמה בינלאומית וכנציגת רשות השידור בגוף בינלאומי הריני רואה עצמי גם כנציגת מדינת ישראל ואחראית על הצגת התרבות הישראלית והחיים בישראל בפני הקולגות ממדינות העולם השונות".

  • עוד באותו נושא:
  • ילדי השמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully