וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכרז בירושלים - מאז ולתמיד

ענת קם

23.9.2008 / 15:33

הדיון בעתירת רדיו ירושלים נגד קביעת הזוכה במכרז על הפעלת הרדיו בעיר יתקיים ב-6 באוקטובר. בינתיים חברת מועצה נוספת נפסלה

מכרז הרדיו האזורי בירושלים ממשיך להסתבך: צו המניעה נגד בחירת הזוכה במכרז על הפעלת הרדיו האזורי בירושלים עדיין עומד בעינו ובמקביל נפסלה חברת מועצת הרשות השנייה, ד"ר רואידה אבו ראס, מהשתתפות בישיבה בה יוחלט על הקבוצה הזוכה. אבו ראס נפסלה בעקבות פניית עורך הדין ערן ארגוב, בא כוחה של קבוצת רדיו הבירה, שהסב את תשומת לב הרשות לניגוד עניינים אפשרי בעבודתה של ד"ר אבו ראס, מרצה במכללת בית ברל.

ניגוד העניינים עליו ביקשה רדיו הבירה להצביע הוא הקשר בין עבודתה של ד"ר אבו ראס לחבר הכנסת לשעבר אפי אושעיה. אושעיה עובד בחברת הייעוץ התקשורתי "פוליסי" שנשכרה על ידי רדיו ירושלים לתקופת המכרז. בנוסף, משמש אושעיה חבר בחבר הנאמנים של מכללת בית ברל, בו מלמדת ד"ר אבו ראס. על בסיס רקע משותף זה, הודיע ביום שני האחרון היועץ המשפטי של הרשות השנייה עורך הדין דורון אבני לרדיו ירושלים כי היא אינה יכולה להשתתף במכרז.

ההחלטה לפסול את ד"ר אבו ראס נראית הגיונית בשל ניסיונות הרשות השנייה להמנע ולו ממראית עין של ניגוד אינטרסים, אולם לדברי מעורבים במכרז היא תמוהה משתי סיבות. הראשונה היא החלטתו של עורך הדין אבני לאפשר את השתתפותה של ד"ר אבו ראס במכרז על הפעלת הרדיו האזורי בשרון, בו זכתה בסוף קבוצת "רדיוס". במסגרת הצעתה במכרז הציגה "רדיוס" שיתוף פעולה תכני עם מכללת בית ברל, בה כאמור מרצה ד"ר אבו ראס.

הסיבה השנייה היא שחברי מועצה רבים כבר פסלו עצמם מהשתתפות במכרז וכל פסילה נוספת עלולה להשאיר את המועצה עם מעט מדי חברים בשביל שהצבעתם תהיה קבילה.

מהרשות השנייה נמסר: "איננו מגיבים לנושאים הקשורים במכרז הרדיו האזורי".

הדיון בעתירת רדיו ירושלים נגד קביעת הזוכה במכרז על הפעלת הרדיו המקומי בירושלים יתקיים ב-6 באוקטובר. על פי צו המניעה הארעי שהוצא ביום חמישי האחרון, מנועה הרשות השנייה בשלב זה להכריע מי הקבוצה הזוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully