וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאנץ' של גולדמן

שמרית סלע

23.9.2008 / 21:54

הדר גולדמן חבט בפרצופו של ספי שקד. מקורבים לשקד: גולדמן איים על ספי שיפסיק "לקחת לו לקוחות". גולדמן: "רק התגוננתי והדפתי אותו"

הדר גולדמן, מבעלי משרד הפרסום זרמון-גולדמן, היכה את ספי שקד, מבעלי משרד הפרסום ענבר מרחב שקד. כך נודע ל-TheMarker. שקד הגיש תלונה במשטרה נגד גולדמן.

לדברי מקורבים לשקד, הזמין גולדמן את שקד לפגישת עסקים לאחר שאמר לו כי יש לו רעיון גדול להציע לו. השניים נפגשו במסעדה התל אביבית "קנטינה" כאשר עדת ראייה במקום אמרה כי גולדמן ביקש לשבת במקום פינתי ומבודד. מקורבים לשקד טוענים כי גולדמן איים על שקד במהלך השיחה כי הוא "בגדר איש מת אם הוא ימשיך לטפל בלקוחות שעברו אליו מזרמון-גולדמן ואם הוא ימשיך "לקחת לו לקוחות". בין הלקוחות הבולטים שעברו מזרמון-גולדמן לענבר מרחב שקד - רשת מחסני תאורה.

גולדמן עצמו טוען כי פגש את שקד ב"קנטינה": "ישבנו בפגישה נעימה בין שני קולגות למקצוע. דיברנו והייתה אווירה נעימה כאשר לפתע הוא קם מולי בצורה מאיימת ואני רק התגוננתי והדפתי אותו מעלי. אני מאחל לו מוקדי יחסי ציבור צבעוניים יותר ממני".

עדי ראייה במקום צידדו בדבריו של שקד כי גולדמן התפרץ ראשון וחבט בפרצופו של שקד. שקד אמר ל-TheMarekr: "נחצו פה קווים שאני משאיר למשטרת ישראל את ההתמודדות איתם".

רמי שלמור, יו"ר איגוד חברות הפרסום אמר כי "אני חושב שחלק מהענף שלנו מורכב כיום מאנשים יצריים שלא יודעים להשתלט על הרגשות שלהם, מתנהגים בצורה ברוטאלית, גסי רוח, חסרי בושה ופרובוקטיוויים. הענף שלנו הצטיין בתחילת דרכו באנשים נפלאים וישרי דרך כמו דוד טמיר, רוני אריאלי ואריה אוטמברג, ואני מתגעגע לימים האלו. איגוד חברות הפרסום יתכנס במהרה כדי לראות כיצד נוכל להרגיע את היצרים המתלהטים של הענף ונחנך את הדור הצעיר ביתר סובלנות ואהבת המקצוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully