וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזי בנזימן עוזב את עיתון הארץ

ענת קם

24.9.2008 / 15:04

בנזימן, זוכה פרס סוקולוב לשנת 2006, חבר הנהלת מערכת העיתון ועורך מוסף הארץ לשעבר יעזוב את העיתון לאחר 43 שנה

העיתונאי עוזי בנזימן עוזב את עיתון הארץ. בנזימן, 67, הגיע לגיל פרישה והוא יסיים את עבודתו בעיתון. בנזימן החל את דרכו העיתונאית במעריב. במהלך שנותיו בהארץ היה כתב לענייני ירושלים, סיקר את תחום הרווחה, התחום הפרלמנטרי וב-1977 מונה לכתב המדיני. בשנות השמונים היה שליח העיתון בוושינגטון ועם חזרתו מונה לעורך מוסף הארץ. לאחר מכן היה חבר הנהלת העיתון. ב-1996 הקים את הירחון לענייני תקשורת "העין השביעית" ומאז הוא משמש העורך הראשי, תחילה של המגזין המודפס וכעת של אתר האינטרנט.

בתחילת שנות התשעים פרסם בנזימן את המאמר "גרסה מזוגזגת", שעסק בתהליך קבלת ההחלטות לפני מלחמת לבנון ב-1982. במאמר טען בנזימן כי ממדי המלחמה בפועל היו מנוגדים להחלטה הממשלה המקורית. בעקבות פרסום המאמר, תבע אריאל שרון את בנזימן ואת הארץ על פרסום לשון הרע. המשפט נמשך 11 שנה ובסופן הפסיד שרון. בסיום המשפט כתב בנזימן את הספר "אמת דיברתי". בשנת 2006 זכה בנזימן בפרס סוקולוב לעיתונות הכתובה.

עוזי בנזימן אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אני עובד בהארץ באופן רצוף 43 שנים. אני שמח על כך, זו הייתה קריירה מעניינת וגוונת והארץ היה מקום יוצא מן הכלל, שנתן לעובדים להתפתח וחופש לכתוב את עמדותיהם ואני שמח על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully