וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך ההישרדות של יוחנן צנגן

ענת קם

24.9.2008 / 17:22

בברכת השנה טובה שלו לעובדיו, בישר מנכ"ל רשת על הקיצוצים הצפויים בשנה הקרובה בהם: ביטול ארועי חברה וצמצום השימוש בטלפון

מנכ"ל רשת יוחנן צנגן הודיע לעובדי הזכיינית על צמצומים בחברה לקראת השנה החדשה. במייל שהפיץ צנגן, בו הוא מברך את העובדים בשנה טובה, פורטו הקיצוצים הצפויים בהם: ביטול ארועי חברה, צמצום השימוש בטלפונים ניידים ונייחים ועוד.

במכתבו מסכם צנגן את השנה החולפת: "אנו נמצאים ערב השנה החדשה תשס"ט וברוח הזמנים נהוג לערוך חשבון נפש כל אחד לעצמו. גם אנו כארגון עשינו זאת. 2008 הייתה שנה לא קלה ל'רשת', עברנו לארבעה ימי שידור והגדלנו משמעותית את המשימות שנדרשו מאיתנו, התחרות מולנו התעצמה מהר מהצפוי. גם שוק הפרסום לא צמח כצפוי, והמגמות בכלכלה העולמית מחייבות אותנו לנקוט משנה זהירות בהסתכלות על העתיד".

צנגן ממשיך וכותב: "היכולת שלנו לצמוח בשנת 2009 מחייבת אותנו להידוק חגורה מסוים בחודשים הקרובים, במקומות שלא יזיקו לטלוויזיה שאנחנו עושים. המשמעות היא כי כל צמצום בהוצאות שאינן מתחייבות יופנה לשיפור התוכן הטלוויזיוני, שבשבילו אנחנו באים בבוקר לעבודה.

" ההחלטות שלקחנו כוללות בין היתר את התחומים הבאים: ביטול אירועי חברה (אירוע משפחות ואירוע גיבוש), צמצום בצריכה השוטפת (ציוד משרדי ,עיתונים ,כיבודים למיניהם), צמצום השימוש בטלפונים הנייחים והסלולאריים, דחיית השתלמויות פנימיות, צמצום שליחויות ושימוש במוניות, צמצום ודחייה של פעילויות חיצוניות".

מרשת סרבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully