וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנו לעצמכם מתנה לחג

ענת קם

25.9.2008 / 0:29

יותר משני גליונות של "7 ימים", יותר מהמצעד השנתי של רשת ג', הידיעה שאף ראש השנה אינו שלם בלעדיה. מה קיבלו המתחרים שלכם לחג ומי יצא הכי קמצן

הירידות בשער הדולר שלחו את וואלה! ברנז'ה לקנות את מוצרי הקוסמטיקה שלה בחנויות קליניק בניו יורק. את 350 השקלים שקיבלה לראש השנה היא מתכוונת להשקיע הפעם בבלנדר ידני וחידוש מלאי הגרבים.

עיתונים

בידיעות אחרונות יחלקו תלושים על סך 300 שקל. עובדי העיתון אף יזכו להרמת כוסית ביום שישי הקרוב, בה יתארח מאיר שלו כמרצה וככל הנראה גם יוכרזו מצטייני העיתון. בהארץ, כפי שכבר בישרנו לכם יחלקו תלושים על סך 500 שקל לחנות כלי הבית "קריאולי" ולמרות מחאת העובדים נראה כי בשלב זה השי לא יוחלף. עובדי מעריב לא יקבלו מתנה. בישראל היום חילקו השבוע תלושים על סך 400 שקל וקופסת ממתקים.

טלוויזיה

בחברת החדשות של ערוץ 2 קיבלו השנה תלושים בסך 400 שקל. גם עובדי ערוץ 10 יקבלו את אותו הסכום. ב-HOT יחלקו תלושים על סך 250 שקל ובערוץ הבידור הישראלי יחלקו 200 שקל. Yes יעניקו 150 שקלים. בקשת ממודרים כרגיל ולא מספרים מה יהיה סכום התלושים, אולם המנכ"ל כבר הבטיח לעובדים חופשות זוגיות ברחבי הארץ. ברשת לא מגלים, אבל נוכח הקיצוצים עליהם הכריז מנכ"ל הזכיינית, לא היינו מציעים לעובדים שם לבנות על משהו גרנדיוזי. בערוץ 1 וקול ישראל יחלקו שי מדורג בהתאם לדרגות השכר 550, 330, או 220 שקל לבכירים המשתכרים שכר גבוה.

JCS יחלקו תלושים על סך 350 שקל. עובדי ענני תקשורת יקבלו השנה 350 שקל ואף יצאו לטיול בן יומיים בארץ, כמיטב המסורת של החברה. הטיול יהיה בסימן ערוצי החברה ויכלול מוטיב מעולמות הערוצים: אוכל, טיולים, בריאות והחיים הטובים. אולפני הרצליה רכשו חבילות שי שהן תרומה בשם עובדיהם לבית איזי שפירא וכן יקבלו שם תלושים בסכום של 150 שקל.

רדיו

עובדי רדיו תל אביב יקבלו תלושים בסכום שנע בין 200 ל-400 שקל, בהתאם לוותק ולמעמד ברדיו. אזרחים עובדי צה"ל בגלי צה"ל יקבלו תלושים בסכום של 380 שקל. בקול ישראל, כמו בשאר רשות השידור סכום התלושים נע בין 550 ל-220.
.


.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אינטרנט

עובדי נענע 10 יקבלו 250 שקל בתלושים. ב-ynet יתנו, בדומה לידיעות, 300 שקל בתלושים. עובדי nrg, כמו עובדי מעריב לא יקבלו שי. אצלנו בוואלה! חילקו השבוע בהרמת הכוסית 350 שקל וכך גם בתפוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully