וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש המוסד מדבר

ענת קם

25.9.2008 / 12:08

מאיר דגן ישוחח מחר עם עמנואל רוזן בתכנית סיכום השנה של "אולפן שישי". דרוקר ושלח מבשלים מהדורה חיובית

ראש המוסד מאיר דגן ישוחח מחר עם עמנואל רוזן בתכנית "אולפן שישי". דגן מקפיד לשמור מאז מינויו לתפקיד על מרחק ממצלמות הטלוויזיה.

מערכת החדשות של ערוץ 2 תשדר מחר תכנית מיוחדת לבחירת אנשי השנה. במסגרת ההכנות לתוכנית פנתה מערכת החדשות לכמאה מבכירי העיתונאים בישראל, בכל מערכות התקשורת המרכזיות, וביקשה להמליץ בפניה על האיש, האישה, או התופעה, שהשפיעו משמעותית על סדר היום הציבורי בשנת תשס"ח.

בין האנשים שנבחרו על ידי שורה ארוכה של עיתונאים, כאחת הדמויות המשפיעות בשנה האחרונה, היה מאיר דגן. במסגרת ההכנות למשדר תיעד צוות "אולפן שישי" בימים האחרונים שיחת עבודה אישית בין ראש הממשלה אהוד אולמרט לבין דגן, דיון מורחב בלשכת ראש הממשלה בהשתתפות דגן, וכן שיחה בין עמנואל רוזן לבין ראש המוסד.

במסגרת התוכנית יובאו ראיונות בלעדיים, טורים וכתבות נרחבות אודות "אנשי השנה", והתופעות שהשפיעו על סדר היום בשנה החולפת, ובסופה יבחר "איש השנה". בין המשתתפים במשדר: אהוד יערי, אודי סגל, גיא פלג, דני ענבר, יונית לוי, משה נוסבאום, ערד ניר ורינה מצליח.

ומה אצל דרוקר ושלח?

במהדורת יום שישי של רביב דרוקר ועופר שלח יגישו ברוח החג תכנית מצופה בדבש. את השליפות יחליפו לטיפות, והשף חיים כהן ירד לים לחפש את הדגים שנעלמו.

עוד בחלק המגזיני: מיקי רוזנטל יחשוף את ממצאי דו"ח המז"פ מזירת חטיפת החיילים גולדווסר ורגב. בכתבה: גילויים חדשים על נסיבות מותם וצילומים בלעדיים מהזירה שלא שודרו מעולם. כתבה נוספת תעסוק בתיעוד מיוחד של השבועות האחרונים להריונה של היולדת בתרדמת והלידה המרגשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully