וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכרז הרדיו האזורי - הגל השני יוצא לדרך

ענת קם

25.9.2008 / 13:39

הרשות השניה העמידה היום מכרז לתחנות רדיו בשישה אזורי זיכיון: הגליל והגולן, העמקים, עמק חפר, השרון, גוש דן ושפלת יהודה

הרשות השנייה מפרסמת היום את הגל השני של מכרזי הרדיו האזורי, עם סיום רוב מכרזי הגל הראשון והענקת הזיכיונות לזוכים. ההכרעה במכרז להענקת זיכיון באזור ירושלים נדחתה עד להשלמת ההתדיינות המשפטית בעתירה שהגיש "רדיו ירושלים".

המכרזים שמתפרסמים היום הם לשישה אזורי זיכיון: הגליל והגולן, העמקים, עמק חפר, השרון, גוש דן ושפלת יהודה. המכרזים יוגשו לרשות ב-7 בינואר 2009 והצפי לתחילת שידורי הזוכים במכרזים הוא ברבעון השני של 2009. התחנות הפועלות כיום באזורים אלה הן: רדיו צפון לא הפסקה, רדיו קול רגע, רדיו אמצע הדרך, רדיו 99, רדיו תל אביב ורדיו לב המדינה.

השיקולים שלפיהם תקבע מועצת הרשות השנייה את הזוכים במכרזים הם אפיון התחנה המוצע, מסגרת לוח השידורים המוצעת והתאמת ההצעה לאזור ולקהל היעד. משקלו של תחום זה הוא 35 אחוזים, הישימות הכלכלית של האפיון המוצע ושל המסגרת המוצעת של לוח השידורים, הידע והניסיון המקצועי העומדים לרשות המציע והמבנה הארגוני המוצע - משקלו של כל תחום הוא 15 אחוזים, קידום איכות השפה בשידורים ותרומה מיוחדת לקהילה שנשקל כל אחד מהם הוא עשרה אחוזים. בנוסף יבחן החוסן הפיננסי של המציעים במכרזים וכן עמידתם בהוראות החוק השונות בדבר "בעלויות צולבות".

יוסי אליטוב, יושב ראש ועדת המכרזים: "הרשות השנייה ממשיכה במשימה להביא לטלטלה וניעור בלוחות השידורים של תחנות הרדיו האזוריות ולגרום להתחדשות, באמצעות המכרזים החדשים. אנו עדים להתעניינות מוגברת בתעשייה ונעשה הכל כדי שתחנות הרדיו בסיום המכרזים יהיו טובות יותר ותואמות את שטח הזיכיון עליהן הן מתמודדות".

מנשה סמירה, מנכ"ל הרשות השנייה: פרסום המכרזים הינו המשך המהלך להתחדשות הרדיו האזורי בישראל. זו הזדמנות טובה לשילוב רעיונות וכיוונים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully