וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: זכיונו של ערוץ 10 יוארך. הפתעה

ענת קם

26.9.2008 / 21:33

בשימוע שנערך היום התחייבו בעלי המניות של ערוץ 10 להעמיד את המקורות הנדרשים להחזרת חובות העבר של הערוץ

ערוץ 10 ישלם את כל חובותיו לרשות השנייה וזיכיונו, ככל הנראה, יוארך. בעלי המניות של הערוץ הגישו הבוקר (שישי) ליושבת ראש מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, מסמך ובו התחייבות להעמיד את המקורות הנדרשים להחזרת חובות העבר של הערוץ. היום בצהרים התקיים השימוע שנקבע לערוץ, שנקבע כדי לאפשר לאנשי ערוץ 10 להביע את עמדותיהם לפני פתיחה בהליך של שלילת זיכיון או יציאה למכרז.

עם העברת ההודעה של בעלי המניות נראה כי זיכיונו של הערוץ לא יישלל ואף יוארך עד שנת 2012, הארכה שמועצת הרשות השנייה יכולה לאשר ללא צורך במכרז נוסף או שינוי חקיקה. יצוין, כי גם בדו"ח ועדת תורג'מן לבינת מחויבויות ערוץ 10 הומלץ להאריך את תקופת זיכיונו עד 2012.

בתחילת אוגוסט הודיעה דאבוש לחברי מועצת הרשות השנייה כי היא ממליצה לפרסם מכרז חדש על הפעלת ערוץ 10, מאחר שמסתמן כי הערוץ לא יוכל לעמוד בהחזרת חובותיו - 60 מיליון שקלים מעבר למחויבויות השנתיות השוטפות.

במקביל, החלה הועדה הבין-משרדית לבחינת סוגיית המעבר משיטת הזיכיונות לרישיונות את פעולתה. מעבר לשיטת הרישיונות תהיה משמעותי ביותר עבור ערוץ 10, על אף הצהרות דאבוש כי רישיון לא ימחק את חובות העבר. ביום רביעי האחרון התקיימה הישיבה הראשונה של הועדה, בה נכח גם מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה, והיא תתכנס שוב ביום ראשון הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully