וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל תחלט 2.4 מיליון שקל מערוץ הספורט

אופיר בר-זהר

29.9.2008 / 7:20

לטענת ההתאחדות, הערוץ לא משלם על זכויות השידור של גביע המדינה, גביע הטוטו והליגה הלאומית כפי שהתחייב

ההתאחדות לכדורגל פותחת בהליך חילוט נגד כספי ערוץ הספורט בסך 2.4 מיליון שקל הנמצאים בערבות בנקאית.

בהתאחדות טוענים שערוץ הספורט לא העביר את התשלום הראשון השנה - בסך 5.5 מיליון שקל - עבור זכויות השידור של הליגה הלאומית, גביע הטוטו, גביע המדינה ותקצירי ליגת העל. סך התשלומים של הערוץ עבור עונה זו מסתכם ב-22 מיליון שקל (כ-4.8 מיליון דולר), מהם העביר בינתיים תשלום של כמיליון שקל בלבד.



מנגד, הטענות בערוץ הספורט גורסות כי ההתאחדות לא עומדת בהסכם, מעבירה זכויות שידור, כמו תקצירים אינטרנטיים, לגופים נוספים בשוק ומקיימת את המשחקים בשעות שונות ממה שסוכם. טענות נוספות גורסות כי ההתאחדות פותחת בחילוט על אף שלפי ההסכם בין הצדדים, יש לפנות לבוררות תחילה.



חילוט הערבויות נעשה במקביל ליציאה להליך בוררות בין שני הצדדים, שבו ישמש השופט בדימוס מאיר שמגר כבורר. הדיונים צפויים להיפתח כבר בשבוע הבא. הערוץ לא הפקיד בערבות בנקאית את הסכום המלא עבור זכויות השידור, אלא סכום נמוך יותר של 2.4 מיליון שקל, אותו מתכוונת ההתאחדות לחלט כעת.



ההתאחדות מיוצגת בעניינים אלה על ידי עו"ד משה אביבי, שמטפל גם בנושא חילוט הכסף. בהתאחדות לכדורגל אישרו כי החלו בהליך חילוט הסכום מערוץ הספורט. מנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר, מסר בתגובה כי: "מי שרומסת את ההסכם ברגל גסה היא ההתאחדות לכדורגל. אנחנו דרשנו מיוזמתנו ללכת לבוררות, שם ייתבררו הדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully