וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי שלמור לוקח פסק זמן

שמרית סלע

5.10.2008 / 11:54

בעקבות המאבק העסקי מול אודי פרידן ואילן שילוח, רמי שלמור עוזב את תפקיד יו"ר איגוד הפרסום. יאיר גלר יחליף אותו

רמי שלמור, יו"ר איגוד חברות הפרסום בישראל ומבעלי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, הודיע הבוקר לחברי האיגוד כי בכוונתו לקחת פסק זמן קצר מתפקיד יו"ר האיגוד. הסיבה אותה מציין שלמור במכתב היא המאבק העסקי בו הוא נתון בחודשיים האחרונים מול אודי פרידן ומשה ראובני, בעלי משרד הפרסום ראובני-פרידן ואילן שילוח, מנכ"ל מקאן אריקסון ויו"ר IPG בישראל.

במכתב כותב שלמור כי "מאחר שאין בכוונתי להמשיך ולהיות ממלכתי, מצאתי לנכון לבקש מהיו"ר הקודם, יאיר גלר, להחליף אותי זמנית. יאיר הביע את הסכמתו". עוד כותב שלמור: "כולכם יודעים כמה הענף שלנו יקר לי, וכמה מצער אותי שעלי לנקוט צעדים שעלולים, אולי, לפגוע בתדמיתו. המאבק אינו רק אישי אלא על חופש התחרות, חופש העיסוק, סגנון התנהלות, ערכים, דרכי התבטאות ועל כבוד הענף. אחזור למלא את תפקידי באנרגיות חדשות וטובות עם סיומה של הפרשה".

כזכור, יונייטד, חברת רכש המדיה המשותפת של שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן, צפויה להתפרק בנובמבר, לאור החלטת הרשות להגבלים עסקיים כי קיומה פוגע בתחרות בענף. המאבק בין שני השותפים נושא מזה כחודשיים אופי לוחמני ומלווה בחילופי האשמות בתקשורת ותביעות משפטיות. מהות המאבק הוא שבעוד ששלמור צפוי לפעול על פי החלטת הממונה ולהקים חברת מדיה חדשה מטעמו, פרידן טוען לגזל מניותיו בחברה באופן שבו תוקם חברת יונייטד ב' מטעם שלמור. התבטאויותיו של פרידן בתקשורת כלפי שלמור ואורן יוניוב, מנכ"ל יונייטד, הביאו את השניים להגיש תביעה בגין לשון הרע כלפיו. שילוח עצמו בוחר לא להיות צד בסיפור, אולם שלמור טוען כי שילוח פועל מאחורי הקלעים ומנווט את פעולותיו של פרידן כחלק מתפקידו כיו"ר IPG העולמית בישראל, בעלת השליטה בראובני-פרידן ומקאן-אריקסון.

הפרשייה צפויה להגיע לקיצה ככל הנראה רק בעוד מספר חודשים, כאשר בינתיים ימלא יאיר גלר, היו"ר הקודם ומבעלי משרד הפרסום גלר-נסיס, את תפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully