וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין קפה לקפה בג'עוני

ענת קם

5.10.2008 / 13:42

מנכ"לי הזכייניות הבטיחו את השתתפותם בפאנלים בראש פינה. הפאנלים אותם פאנלים, השמות קצת שונים, הכרטיסים לא זולים בכלל

גם השנה ידונו בפסטיבל ראש פינה ביחסי הטלוויזיה והאינטרנט ובתכניות הריאליטי. הפאנל "מאקו-רה עם האינטרוויזיה?", ידון ב"כיבוש" האינטרנט על ידי גופי השידור הטלוויזיוניים. על רקע מודלים מהארץ ומהעולם יציגו נציגי גופי השידור את המצב הנוכחי וחזונם לעתיד.

סגן מו"ל הארץ גיא רולניק ינחה פאנל בשם "המפץ הגדול – טלוויזיה של מתאבדים" שידון במצב הטלוויזיה בישראל על רקע הרפורמות המתוכננות בחוק ההסדרים - פרסום בכבלים ובלווין, מעבר מזיכיונות לרישיונות והחבילה הצרה. בפאנל ישתתפו איש משרד האוצר חיים פרננדס, מנכ"ל קשת אבי ניר, מנכ"ל רשת יוחנן צנגן, מנכ"ל HOT דוד קמיניץ, מנכ"ל yes רון איילון, מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה, מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי ומנכ"ל משרד הפרסום מקאן-אריקסון אילן שילוח.

פאנל נוסף בשם "תוכניות המציאות במבחן 'הפוליגרף' ידון בטלוויזיה, מוסר וצדקנות. פאנל "האח הגדול – סוד ההצלחה" יושיב את מובילי הריאליטי שיחשפו את סודות ההצלחה. כמו כן יוצגו הפורמטים והתוכניות המדוברות ביותר שפרצו השנה ברחבי העולם בפאנל "הפורמטים המצליחים של 2010". הדיון "ברברים בשער – טלוויזיה עצמאית באינטרנט" יבחן האם הבלוגים המשודרים יהפכו לאלטרנטיבה לתוכן הטלוויזיוני המקצועי.

בנוסף, יתקיים דיון שיבחן את המודלים העסקיים של הטלוויזיה בעתיד, דיון בנושא האסטרטגיה של מיקרוסופט בתחום המדיה הדיגיטלית ודיון בשם "הקרב על הסלון" שידון בהשפעת מרכזי המדיה החדשים (Apple TV, XBOX) על הדרך שבה ניתן לצפות בידור בסלון הפרטי.

כמה יעלה לכם להחליק כרטיס ביקור לאילן ישועה

הכרטיסים לפסטיבל יימכרו השנה ב-2 מסלולים: מסלול כנס הטלוויזיה ומסלול כנס הדיגיטל. מחיר כרטיס בכל מסלול יעמוד על 490 שקלים. מחירו של כרטיס משולב ל-2 המסלולים יעמוד על 750 שקלים. 500 הנרשמים הראשונים לפסטיבל יזכו להנחה של 20% במחירי הכרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully