וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכולם יצחקו

ענת קם

6.10.2008 / 0:01

"מקום לדאגה" ו"נקמת המחוננים" של ערוץ 10 משתתפות בתחרות פורמטים במסגרת פסטיבל MIPCOM

התכניות "מקום לדאגה" ו "נקמת המחוננים" של ערוץ 10 יתחרו בתחרות הפורמטים שמארגנת חברת המדיה הבין לאומית 21C בשיתוף FRAPA, ארגון זכויות היוצרים לפורמטים. "מקום לדאגה", בהפקת "מטר פלוס", נמצאת כרגע במקום השני בקטגוריית קומדיית המערכונים. שתי התכניות, ששודרו בערוץ 10 ונמכרו לשידור במקומות שונים בעולם מופצות על ידי חברת ההפצה של אבי ארמוזה, "ארמוזה פורמטס".

תחרות הפורמטים מתקיימת זו השנה השנייה במסגרת פסטיבל MIPCOM, שיתקיים בשבוע הבא בקאן שבצרפת. לפסטיבל מגיעות חברות הפקה והפצה מרחבי העולם ובשנים האחרונות זוכים בו פורמטים ישראלים מקוריים להצלחה רבה. בתחרות הפורמטים יכולות להשתתף תכניות ששידורן הראשון היה בין יולי 2007 ואוקטובר 2008 בכל מקום בעולם. ההצבעה מתבצעת באינטרנט וביום שלישי בשבוע הבא יוכרזו הפורמטים הזוכים.

אבי ארמוזה אמר לוואלה! ברנז'ה: "כחלק ממערך השיווק ב-MIP אנחנו מנסים למצוא את האסטרטגיה והמרכיבים הנכונים לכל פורמט על פי ייחודו. 'מקום לדאגה' היא לא פורמט סטנדרטי. הוא חדשני, מעז, מאוד יצירתי ובוטה וחשבנו שנכון לתת לו חשיפה דווקא במקומות עם תחרות, כדי להתחבר לייחוד שלו ולהכיר אותו לקהל הצופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully