וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד רב מכר של דנקנר

ענת קם

6.10.2008 / 13:01

מדד יפעת: התקשורת מפרגנת לנוחי דנקנר, מיקרוסופט קיבלה את מירב הסיקור החיובי בתקשורת ברבעון השלישי של השנה

מיקרוסופט ונוחי דנקנר הם "חביבי התקשורת" ברבעון השלישי של 2008, כך עולה מנתוני "יפעת מחקרי מדיה" שניתחה את אזכורי האישים והחברות בכותרות ובכותרות המשנה. ברבעון כיכבו בכותרות תאגידי אינטרנט והיי טק, מוסדות פיננסיים, ענק תרופות, רשת קמעונאות, מזון וחברת תקשורת.

את רשימת עשר החברות מובילה כאמור מיקרוסופט עם שווי סיקור חיובי של למעלה מ-2.4 מיליון שקלים. מיקרוסופט מוזכרת הרבעון עם רכישה שלישית השנה של סטארט אפ ישראלי, זכייה בפרוייקט ה-CRM של לאומי קארד, יציאה בקמפיין פרסומי עם סיינפלד לויסטה ועוד. גוגל הממוקמת במקום השני עם שווי כספי חיובי של כ-2 מליון שקלים, מוזכרת הרבעון עם סיום מחזור של עשר שנות פעילות, חשיפה ופרגון יפה למנכ"ל גוגל ישראל מאיר ברנד, המשך ההובלה בסקרי TIM, ועוד.

במקום השלישי נמצאת חברת שופרסל עם שווי חשיפה חיובית של כ-1.8 מיליון שקלים. אחריה בנק לאומי עם שווי חשיפה חיובית של כמיליון שקלים וחצי, אינטל עם 1.4 מיליון שקלים, פרטנר ופסגות עם כ-1.3 מיליון שקלים, יצרנית התרופות "באר" שנרכשה על ידי חברת טבע תמורת כ- 7.5 מיליארד דולר במקום השמיני עם שווי סיקור חיובי של למעלה מ-1.2 מיליון שקלים, אחריה פייסבוק עם מעט למעלה ממיליון שקלים ואת הרשימה סוגרת IBM, אף היא עם כמיליון שקלים.

מדנקנר ועד זיסקינד

בראש רשימת האישים נמצא איש העסקים נוחי דנקנר עם שווי חשיפה חיובית של למעלה מ-1.3 מיליון שקלים. דנקנר בלט ברבעון זה בכותרות הקשורות השקעה בבנק השווצרי "קרדיט סוויס", משא ומתן לייבוא מכוניות חשמליות מסין וסיקור בולט על רקע ראיונות שנותנים אנשי עסקים מובילים לקראת ראש השנה.


שרי אריסון, ממוקמת במקום השני, עם שווי חשיפה חיובית משוקללת של כ-1.1 מיליון שקלים. אריסון בלטה בכותרות עם קניית אחזקותיו של אחיה מיקי באריסון אחזקות, הקמת חברת "מיה" המתמחה בפתרונות מים, חגיגות בר המצווה לבנה דניאל ועוד. במקום השלישי נמצא מנכ"ל טבע שלמה ינאי עם שווי של קרוב ל-900,000 שקלים ואחריו יצחק תשובה עם שווי כספי חיובי של כ-879,000 שקלים. תשובה בולט ברבעון זה לאור העובדה שהוא היה איש העסקים עם מספר שיא של תמונות בעיתונות: בחמישים כתבות מתוך כל הכתבות בהן אוזכר, הופיעה תמונתו. במקום החמישי נמצא דוד עזריאלי עם כ-544,000 שקלים.

המיליארדר לן בלווטניק יצא מהאנונימיות בישראל הישר למקום השישי עם שווי סיקור חיובי של למעלה מחמש מאות אלף שקלים בעקבות מגעיו לרכישת השליטה במעריב. במקום השביעי נמצא דני דנקנר עם שווי חשיפה חיובית של כ-494,000 שקלים. אחריו עפרה שטראוס עם כ-424,000 שקלים ומפתח המכונית החשמלית שי אגסי עם כ-417,000 שקלים. את הרשימה סוגר בכיר טבע לשעבר דן זיסקינד עם כ-388,000 שקלים.

נתי יעקובי מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה: "אין ספק כי עסקת טבע-באר סוקרה בהרחבה ויצרה ערך תקשורתי לשתי החברות. ניתן לראות את השלכתה גם בטבלת אנשי העסקים חביבי התקשורת בה מתמקם שלמה ינאי מנכ"ל טבע במקום השלישי, והוא למעשה המנכ"ל השכיר המוביל בחשיפה תקשורתית חיוביות בטבלה. הרבעון בולטת משפחת דנקנר עם נוכחות בטבלת חביבי התקשורת. אם עד כה התרגלנו לנוכחותו הבולטת של נוחי דנקנר, מתמקם השבוע בן דודו דני דנקנר יושב ראש בנק הפועלים במקום השביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully