וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכרז הרדיו בירושלים חוזר

ענת קם

6.10.2008 / 13:43

בית המשפט קיבל את טענת הרשות השניה לפיה כל הטענות של רדיו ירושלים, שעתר נגד המכרז, יכולות להיות מוצגות בערעור שלאחריו

בית המשפט המחוזי בירושלים קבע לפני מספר דקות כי המכרז על הפעלת הרדיו האזורי בירושלים יתקיים כסדרו. השופט משה סובל, שדן בעתירת רדיו ירושלים נגד קיום המכרז, קיבל את טענת הרשות השנייה כפי שהוצגה בתגובתה לעתירה, לפיה כל הטענות של הרדיו נגד הרשות וקבוצת רדיו הבירה יכולות להיות מוצגות בערעור שלאחר המכרז. בנסיבות אלו החליטו ברדיו ירושלים למחוק את העתירה ולשוב, במידת הצורך, לאחר ההחלטה על הזוכה.

לפני כשלושה שבועות עתר רדיו ירושלים לבית המשפט המחוזי בדרישה שיוציא צו מניעה נגד קיום המכרז. בעתירה נטען כי קבוצת רדיו הבירה, המתמודדת על הפעלת הרדיו, אינה יכולה להשתתף במכרז ממספר סיבות. הרשות השנייה לא פסלה את הקבוצה מהשתתפות ולכן עתר הרדיו לבית המשפט. עוד באותו יום הוצא צו מניעה נגד ההחלטה על הזוכה עד לקיום דיון בין הצדדים.

בכתב ההגנה שהגישה הרשות באמצעות עורכי הדין יאיר עשהאל ואסנת אלירם ממשרד אברמזון ושות' נטען כי יש לדחות את העתירה ממספר סיבות. הראשונה היא שמדובר בעתירה מוקדמת ומאחר שהרשות טרם הודיעה על הזוכה אין טעם בעתירה. לדברי הרשות, ניתן לעתור ולערער על ההחלטה ברגע שייקבע הזוכה.

מהרשות השניה נמסר: "הרשות מברכת על כך שעמדתה התקבלה והעתירה נמשכה. בכך נסללה הדרך להתכנסות ועדת המכרזים לצורך קבלת החלטה במכרז באזור ירושלים". תאריך חדש למכרז יקבע בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully