וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכרז הרדיו בירושלים יתקיים ב-2 בנובמבר

ענת קם

12.10.2008 / 17:02

אם לא יהיו עוד עיכובים של הרגע האחרון מועצת הרשות השנייה תודיע על הזוכה קרוב לשנה לאחר פרסום המכרז

המכרז על הפעלת הרדיו האזורי בירושלים יתקיים ב-2 בנובמבר. לאחר דחיות רבות ועתירה אחת לבית המשפט תתכנס מועצת הרשות השנייה להחליט על הזוכה, קרוב לשנה לאחר פרסום המכרז. בישיבה ישתתפו רק שבעה מחברי המועצה, לאחר ששמונה חברי מועצה אחרים פסלו עצמם מלהשתתף בה.

ביום שני שעבר קבע בית המשפט המחוזי בירושלים כי המכרז יתקיים כסדרו, לאחר שקבוצת רדיו ירושלים משכה את עתירתה נגדו. הקבוצה, המפעילה כיום את הרדיו, טענה כי קבוצת "רדיו הבירה" המתמודדת נגדה אינה יכולה להשתתף במכרז מאחר שאינה עומדת בתנאי הרשות השנייה. במשך כשלושה שבועות עמד צו מניעה נגד ההחלטה על הזוכה במכרז, עד שבשבוע שעבר כאמור הוחלט כי המכרז יתקיים כסדרו ואם תהיינה לרדיו ירושלים טענות כלשהן נגדו הוא יוכל להציגן במסגרת ערעור על ההחלטה.

מכרז הרדיו בירושלים עבר תלאות רבות מאז שפורסם. תאריך הגשת ההצעות להפעלת הרדיו באזור ירושלים היה מאוחר בכמעט חודש משאר האזורים ששייכים לגל הראשון של מכרזי הרדיו האזורי, מאחר שהרשות השנייה רצתה לאפשר לכמה שיותר קבוצות לגשת והדחייה אפשרה את עמידתן של קבוצות נוספות בתנאי הסף. בהמשך פסלו עצמם חברי המועצה ויועצי התוכן בזה אחר זה. לפני כחודש אף הוגשה עתירה לבית המשפט נגד המכרז, אולם כעת נראה כי הוסרו כל המכשולים ומועצת הרשות תוכל להחליט על הזוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully