וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפן על הזמן

אופיר בר-זהר

16.10.2008 / 23:29

אולפני מימד תובעים כשני מיליון שקל מערוץ פלייבוי ישראל בגין אי תשלום. זכיינית פלייבוי: מימד לא עומדת בדרישות הטכנולוגיות של פלייבוי העולמית

אולפני מימד תובעים 1.836 מיליון שקל מחברת פליי טיוי, זכיינית ערוץ פלייבוי בישראל. לפי כתב התביעה, אשר הגיש עו"ד רפאל פישר ב-2/10 לבית המשפט השלום בתל אביב, חברת פליי טיוי התחמקה מהעברת תשלומים לאולפני מימד עבור הפקת הערוץ, ואף ניסתה להשתחרר מהחוזה בין הצדדים. בנוסף נטען בתביעה כי פליי טיווי לא שילמה למימד סכומים נוספים עבור חובות משנים קודמות, שאף הוסדרו בהליך בוררות קודם בין הצדדים.

לפי התביעה, נחתם הסכם בין הצדדים לפיו תשדר מימד את שידורי ערוץ פלייבוי למנויי הכבלים והלוויין, באוגוסט 2000. מאז הפרה חברת פלייטיווי את ההסכם פעמים רבות, תוך שהיא מאחרת בתשלומים ודורשת הנחות מהסכומים שנקבעו בין הצדדים. לאור כל אלה הגיעו שתי החברות ב-2006 להליך בוררות בו נחתם חוזה חדש. לטענת התובעת, למרות הסכם זה נמשכו ההפרות, והעברת התשלומים הופסקה. כעת, כאמור, תובעים אולפני מימד 1.836 מילון שקל מפלייטיווי, כאשר 570 אלף שקל מהסכום הוא בגין חובות עבר, וסכום נוסף של 1.374 מיליון שקל הוא פיצוי, במידה ולא יינתן צו להמשך אכיפת החוזה בין הצדדים.

דובר פליי טיוי ישראל, ליאור רוטברט, מסר כי: "למימד אין את היכולת הטכנולוגית לעמוד בשיטות השידור המתקדמות של פלייבוי העולמית. לפני ארבעה חודשים הודיעה פליי טיוי למימד שעקב החלטת פליי בוי העולמית לשפר את איכות השידור, ולאחר בדיקות טכנולוגיות שנערכו, הוחלט לשדר את ערוצי פלייבוי באמצעות שיטת שידור לוויינית ולא באמצעות קלטות, כפי שהיה נהוג בעבר. מאחר שמימד הודיעה שאין לה את היכולת הטכנולוגית לעבור לשיטת שידור זו, הודיעה פלייבוי שתממש את הסעיף הרלוונטי בהסכם המקנה לה זכות יציאה מהחוזה. בנוסף, מזה כשנה מגיעם לפליי טי.וי דו"חות על בסיס יומי בגין תקלות חוזרות ונשנות מחברות HOT ו-yes. דבר זה בלבד מהווה הפרה בוטה של החוזה המקנה זכות יציאה ממנו".

פליי טיוי, זכיינית ערוץ פלייבוי בישראל, היא חברה בבעלות יאיר חסון - יו"ר ברגר קינג לשעבר. חסון משמש בין השאר יו"ר גלובל ברנדס, זכיינית רשת דומינו'ס פיצה בשווייץ, לוקסמבורג וליכטנשטיין, הנמצאת בבעלות אלכסנדר גאידמק, בנו של ארקדי גאידמק. אולפני מימד נוסדו בשנת 1979 על ידי איתן אבוט ולאון צימן. ב-98' רכשה צנה תקשורת, שבבעלות אייל קן וזאב מוזס, 50% מהחברה.

  • עוד באותו נושא:
  • מימד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully