וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ צבי הנדל ניסה למנוע שידור תכנית בגל"צ

ענת קם

17.10.2008 / 16:27

הח"כ פנה ללשכת הרמטכ"ל בבקשה למנוע שידור ראיון עם דובר תנועת יש גבול בגל"צ. הראיון ישודר, מאחר שמדובר בפשרה שהושגה בתביעת התנועה נגד התחנה

גלי צה"ל תשדר את התכנית "שאלות אישיות" עם דובר תנועת יש גבול ישי מנוחין למרות פניית חבר הכנסת צבי הנדל. עם זאת, שידור התכנית, שתוכנן למחר, יידחה על מנת שמפקד התחנה יצחק טוניק יוכל לאשרו.

הריאיון עם מנוחין הוא חלק מהסדר פשרה בין תנועת יש גבול וגלי צה"ל שהושג בתביעה שהגישה התנועה נגד התחנה. לפני מספר שנים תבעה התנועה מיליון שקלים מגלי צה"ל בעקבות דברים שנאמרו בתכנית "המילה האחרונה" עם ג'קי לוי ואברי גלעד. במסגרת הסדר הפשרה התנצלו השניים בתכניתם לפני כחודשיים וכן הוקלט ראיון עם מנוחין. עם זאת, בשל רגישות הנושא, ביקש מפקד התחנה להאזין לריאיון לפני שידורו.

חבר הכנסת הנדל פנה ללשכת הרמטכ"ל בבקשה שתפעל נגד שידור הריאיון, מאחר שלדבריו התחנה הצבאית לא צריכה לתת במה לתנועה שפועלת לפגיעה בשמם הטוב של חיילי צה"ל ומטיפה לסרבנות, אולם כיוון שהריאיון הוא חלק מהסדר בין משרד הביטחון הממונה על גלי צה"ל ותנועת "יש גבול", אין ללשכת הרמטכ"ל אפשרות להתערב בשידורו.

טלי טננבאום, דוברת גלי צה"ל, מסרה בתגובה: "איש לא פנה למפקד גלי צה"ל, שידור התוכנית נדחה למועד מאוחר יותר על מנת שמפקד התחנה יאזין לתוכנית לפני שידורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully