וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פובליסיס אריאלי מתכווץ

איילה צורף

3.11.2008 / 16:11

המשרד ייהפך למשרד לתקציבים קטנים של גלר נסיס. ינון לנדנברג ודורון טל, אנשי אידיאלוג'יק, יקבלו אחוזים בהיקף שווה - ואולי אף גבוה יותר - מזה של יאיר גלר ומשה נסיס

משרד הפרסום פובליסיס אריאלי צפוי להפסיק להתקיים במתכונתו הנוכחית כבר בינואר הקרוב. המשרד יעבור שינוי תחת ניהולם של יאיר גלר ומשה נסיס, וייהפך להיות משרד לתקציבי פרסום קטנים, בעוד הלקוחות הגדולים יטופלו במשרד הפרסום גלר נסיס. שני המשרדים ישנו את שמם: אחד יהיה פובלסיס ישראל והשני יהיה ליאו ברנט ישראל, אך עדיין לא ברור איזה מהמשרדים ישא איזה שם.

אריאלי, שעד כה איכלס ארבע קומות בבניין משרדים ברמת גן, יעבור לקומה אחת בלבד, מתוך כוונה להושיב את שני המשרדים בסמיכות מקום.



הרעיון העומד מאחורי המבנה החדש הוא להפוך את פובליסיס ישראל למשרד שמטפל בתקציבים בעלי ניגודי אינטרסים ללקוחות גלר נסיס, בעוד יאיר גלר ומשה נסיס ינהלו בפועל את שני המשרדים. בנוסף, ימשיך פובליסיס ישראל (לשעבר אריאלי) לספק שירותי פרסום ללקוח העיקרי שנותר למשרד: HP. שאר הלקוחות הגדולים כבר עברו טיפין טיפין לגלר נסיס: ביסלי ובמבה של אסם, וקרלסברג. לאומי קארד ותדיראן מזגנים עזבו את המשרד.



השאלה הגדולה שנותרה פתוחה היא מי ינהל בעתיד את קבוצת האחזקות. כיום מופקדים על הניהול יאיר גלר ומשה נסיס, אך הניהול העתידי יוכרע על בסיס השאלה למי יהיו יותר אחוזים בחברת האחזקות של פובליסיס בישראל. הגרסאות השונות בשוק מרמזות כי במקרה המינימלי, לינון לנדנברג ולדורון טל, מייסדי אידיאלוג'יק, יהיו אחזקות שוות משקל לאלה של גלר ונסיס בקבוצת פובליסיס ישראל (כל זוג יחזיק ב-10%), כשהרוב (80%) יוחזק בידי פובליסיס העולמית.



גרסה אחרת מעריכה כי ללנדנברג ולטל יהיו אחזקות גדולות יותר בקבוצה (כ-20%) לעומת 15% לגלר ונסיס. בכל מקרה, מה שברור הוא ששני זוגות המנהלים ימשיכו לנהל מערכת יחסים מתוחה, כפי שהיתה בשנים האחרונות.



לעת עתה אישרה הממונה על ההגבלים לאנשי גלר נסיס לנהל את אריאלי. בקרוב אלה צפויים להגיש בקשה למיזוג כולל של חברות הקבוצה (גלר נסיס, אריאלי, אידיאלוג'יק, ארק אינטראקטיב, וובאימאג' וסאצ'י אינטראקטיב) תחת ניהול מלא של חברת האחזקות.



יאיר גלר וינון לנדנברג סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully