וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג ציבור חדש בדירקטוריון חדשות 10

ענת קם

4.11.2008 / 12:39

ראש המינהל האזרחי ביהודה ושומרון לשעבר, תת אלוף (מיל') כמיל אבו-רוקון, מונה לתפקיד. בדירקטוריון החברה חסרים עוד שני נציגי ציבור

תת אלוף (מיל') כמיל אבו-רוקון מונה לנציג ציבור בדירקטוריון חדשות 10. מועצת הרשות השנייה דנה אתמול במועמדותו של אבו רוקון, ראש המינהל האזרחי ביהודה ושומרון לשעבר, ואישרה את הצטרפותו. מועמדותו של אבו-רוקון הועלתה לפני כשנה על ידי חבר המועצה, עורך הדין מוניר עזאם, ונידונה מספר פעמים ברשות. עם זאת, עדיין חסרים בדירקטוריון שני נציגי ציבור. לאבו-רוקון תואר שני ביחסים בין לאומיים.

בתוך כך, מועצת הרשות השנייה דנה השבוע גם בהסכם הניהול של רדיו 99 על ידי קבוצת "רדיו ללא הפסקה" של אלי עזור ודודי ויסמן. המועצה אישרה את ההסכם אולם דרשה כי כל המשכורות לכלל העובדים תועברנה לאלתר. בנוסף, קבעה המועצה כי זיכיון הקבוצה, שאמור היה להסתיים ב-8 בנובמבר, יוארך בחודש ויסתיים ב-9 בדצמבר, אז עתיד להתפרסם המכרז על הפעלת התחנה שצפוי להסתיים עד פברואר 2009.

המועצה גם אישרה את שיתוף הפעולה בין זכיינית ערוץ 2 קשת וערוץ הספורט על שידורי אולימפיאדת החורף ב-2014 והמשחקים האולימפיים ב-2016. שיתוף הפעולה בין שני הגופים הובא לאישור הרשות מאחר ולאביב גלעדי, מבעלי ערוץ הספורט, אחזקות בזכיינית המתחרה רשת. עם זאת, יש לזכור כי האיחוד בין הזכייניות נמצא כבר עכשיו על הפרק ועד 2014 צפויים שינויים רבים בשוק הטלוויזיה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully