וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל חדש לאגף האסטרטגיה השיווקית ב-HOT

ענת קם

4.11.2008 / 16:40

אייל נווה, עד לאחרונה מנהל מטה החברה ועוזרו של מנכ"ל HOT היוצא, דוד קמיניץ, יהיה אחראי בין היתר על הובלת תחום החדשנות השיווקית

HOT הודיעה היום על מינויו של איל נוה לתפקיד מנהל אגף אסטרטגיה שיווקית ומחקר בחטיבת השיווק של החברה. במסגרת תפקידו החדש יהיה נוה אחראי על פיתוח וקידום מהלכים אסטרטגיים ושיווקיים והובלת תחום החדשנות השיווקית בחברה. נוה, צפוי להכנס לתפקידו בימים הקרובים והוא יעבוד בכפיפות לדינה נבות, סמנכ"ל השיווק בחברה. נוה שימש בשנתיים האחרונות כמנהל מטה החברה וכעוזרו של מנכ"ל HOT היוצא, דוד קמיניץ. במהלך התקופה ליווה נוה מהלכים בארגון, היה שותף בגיבוש אסטרטגיית החברה והרגולציה, ריכז את מערך הדוברות והתקשורת הפנים ארגונית ותיאם את עבודת ההנהלה.

איל נוה מסר: "HOT היא בית עבורי. אני שמח להצטרף לצוות הניהולי של חטיבת השיווק ומודה על הבעת האמון. התפקיד החדש הוא תפקיד מאתגר ומאתגר, ומהווה עבורי את הדרך להמשיך ולתרום להמשך מיצובה של HOT כחברת התקשורת הצומחת והמובילה בישראל".

דינה נבות, סמנכ"ל השיווק של HOT מסרה: "איל נוה הוא איש מקצוע בולט באיכויותיו, שתרם למיצובה של HOT כחברה מובילה. יכולותיו בצד היכרותו את החברה ושוק התקשורת יתרמו לחיזוק חטיבת השיווק של HOT".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully