וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל סחר ופיתוח עסקי חדש במעריב

ענת קם

5.11.2008 / 12:46

אודי פינצ'בסקי, לשעבר משנה למנכ"ל גלובס, יחליף את סולי אברמוב שעזבה את העיתון מעריב אחרי פחות משנה בתפקיד

אודי פינצ'בסקי מונה לתפקיד מנהל סחר ופיתוח עסקי במעריב במקומה של סולי אברמוב. פינצ'בסקי, 56, בעל תואר בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן, החל את דרכו המקצועית כאיש מכירות בגלובס, ובהמשך היה מנהל מחלקת המודעות והמנהל המסחרי של העיתון. ב-2004 עזב את העיתון לאחר 21 שנים בסופן כיהן כמשנה למנכ"ל. פינצ'בסקי הגה ויזם את הרעיון הראשוני של ועידת ישראל לעסקים של גלובס בשנת 1992 ואף נבחר בשנת 2003 על ידי איגוד המפרסמים בישראל כאיש השיווק של חודש ינואר אותה שנה, על תרומתו להצלחת הפרויקט.

מאז עזב את תחום התקשורת והעיתונות עסק פינצ'בסקי בפיתוח עסקים פרטיים ומיזמים שונים, בהם שותף ב-"המקצוענים", מדריך לבעלי מקצוע מומלצים לבית ואף פנה לתחום האמנות, החל לצייר והשתתף במספר תערוכות. פינצ'בסקי מנהל בהתנדבות את בית רפפורט, מרכז אמנות רב תחומי ברמת גן שהוקם להנצחת הפסל נתן רפפורט.

אודי פינצ'בסקי: "אחרי הפסקה של ארבע וחצי שנים אני נרגש לחזור לתחום התקשורת והעיתונות, להריח את ריח העיתון שיוצא לדפוס ולעשייה הרבה שבתחום. על עיתון "מעריב" עוברת תקופה לא קלה, המהווה הזדמנות ואתגר עבורי להובילו להצלחה ולהישגים חדשים".

רוני קליינפלד, מנכ"ל מעריב: "אין לי ספק שפינצ'בסקי, עם הידע הרחב שרכש לאורך השנים וההיכרות שלו את תחום העיתונות יהווה תוספת כוח משמעותית בשוק התחרותי בו אנו פועלים ובאתגרים הרבים העומדים בפני "מעריב" בהשגת היעדים ובהובלתו כעיתון יומי מרכזי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully