וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לא תצא לכם מזה

ענת קם

9.11.2008 / 12:22

אות לעיתונאי או מערכת שהצטיינו בשמירה על כללי אתיקה ינתן החל מהשנה על ידי מועצת העיתונות. בנזימן, לורד ומרמרי יבחנו מועמדים

מועצת העיתונות בראשות השופטת בדימוס דליה דורנר, החליטה להעניק אות הוקרה לעיתונאי/ת או למערכת של כלי תקשורת, שהצטיינו בשמירה על כללי האתיקה המקצועית של העיתונות. האות יוענק מדי שנה ב-א' באדר, יום הופעת העיתון העברי הראשון בארץ ישראל לעיתונאים או כלי תקשורת שבלטו בשמירה על כללי האתיקה המקצועית בשנה שחלפה בדרך שהיא מופת תקשורתי וציבורי. השנה יוענק האות הראשון ב-25 בפברואר, הגשת המועמדויות עד ה-30 בינואר. חברי ועדת השופטים להענקת האות בפעם הראשונה הם העיתונאים עוזי בנזימן, אמנון לורד וחנוך מרמרי ויושב ראש הועדה הוא השופט בדימוס יעקב טירקל.

המטרה בחלוקת אות ההוקרה היא להעלות לסדר היום את חשיבות השמירה על אתיקה עיתונאית על ההמלצות למועמדים שתוגשנה למועצה להתייחס לפעולה עיתונאית שהתקיימה לאחר ה-1 בנובמבר 2007 וההנחיות להגשת מועמדויות כלולות בתקנון אות האתיקה.

על פי התקנון, בכל שנה יוענק אות אחד, אולם ועדת האות רשאית לסטות מכך לפי שיקול דעתה. כל אדם, חבר בני אדם או ארגון רשאי להגיש המלצה והאות יכול להנתן בנסיבות מיוחדות גם למי שאינו עוד בין החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully