וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם מ-א-ר-ח-י-ם

ענת קם

10.11.2008 / 13:02

מועמד הליכוד לראשות הממשלה לכתבי ידיעות אחרונות: "אין לי שליטה על התכנים שמופעים בישראל היום ואני לא מעורב בכתיבתם"

יושב ראש תנועת הליכוד בנימין נתניהו ביקר אתמול במערכת העיתון ידיעות אחרונות במסדרת פגישות רקע שמקיים העיתון עם המועמדים לראשות הממשלה. במהלך ביקורו נפגש נתניהו עם כ-15 מכתבי ועורכי העיתון, בהם שמעון שיפר, נחמה דואק ובועז אוקון. בהמשך ישב נתניהו עם העורך הראשי שילה דה בר ועורך המשנה רון ירון לשיחה סגורה.

נתניהו נשא דברים במשך כמה דקות, במהלכם אמר שהוא לא חש פגוע מהתקשורת ושהיא עושה את עבודתה. לאחר מכן, במהלך הזמן שניתן לשאלות התייחס הכתב המדיני הוותיק שמעון שיפר להחינמון ישראל היום שהביע לא אחת תמיכה מפורשת בנתניהו. נתניהו השיב: "אין לי שליטה על התכנים שמופעים בישראל היום ואני לא מעורב בכתיבתם" והוסיף כי תמיכה מפורשת במועמד זה או אחר נפוצה מאוד באירופה ובארצות הברית ואף נתן כדוגמה את התמיכה המפורשת של כמה כלי תקשורת בברק אובמה.

אחד הנוכחים בפגישה, שנמשכה למעלה משעה וחצי, סיפר שנתניהו נראה ערוך היטב לשאלות קשות ולא התחמק מאף אחת מהן. במהלך דבריו החמיא נתניהו לשר האוצר שכיהן לפניו, סילבן שלום, וטען כי הוא נקט צעדים אמיצים וחשובים. בצירוף מקרים, במהלך הישיבה נכנסה רעייתו של שלום, ג'ודי ניר-מוזס-שלום, לחדר בטעות.

אחד הנוכחים בפגישה סיפר: "כשהוא נכנס לחדר אנשים קצת חייכו, חשבנו שהולכים להעלות אותו על המוקד, אבל הוא השתנה. מעבר ליכולותיו הפוליטיות המבריקות הוא שונה מבעבר והכה על חטא על כמה טעויות שעשה. זה לא שכולנו יצאנו מוקסמים מהשיחה איתו, ממש לא, אבל בהחלט היה נעים יותר".

נתניהו הגיע בחודש האחרון לביקורים במערכות מעריב וישראל היום וביקורים בהארץ ובאמצעי התקשורת האלקטרוניים צפויים גם הם. יוסי לוי, דוברו של נתניהו שהגיע עמו לפגישה: "הייתה פגישה מעניינת, טובה וחשובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully