וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט אסר על אורן יוניוב לעבוד אצל שלמור אבנון עמיחי

שמרית סלע

10.11.2008 / 18:47

צו המניעה יפקע תוך 30 יום אם בראובני פרידן יחליטו להתמהמה עם הליך מנוי הבורר ותוך 90 יום אם לא יינתן עד אז פסק הבורר

בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא היום צו מניעה זמני לאורן יוניוב לעבוד ולנהל את חברת רכש המדיה שהקים עם שלמור אבנון עמיחי עד להכרעת המחלוקת בין השניים בהליכי הבוררות. זאת בעקבות בקשה דחופה שהגיש משרד הפרסום ראובני פרידן לבית המשפט לפני כחודש בטענה כי בהסכם ההעסקה של יוניוב ביונייטד היה קיים סעיף האוסר על העסקתו של יוניוב בחברת רכש מדיה מתחרה לפני תקופת צינון של 24 חודשים.

צו המניעה הזמני יינתן לשנתיים באם לא יסכימו שלמור ויוניוב ללכת להליך של בוררות כפי שרצו בראובני פרידן עוד כשהתחילה הפרשה. עם זאת, צו המניעה יפקע תוך 30 יום אם בראובני פרידן יחליטו להתמהמה עם הליך מנוי הבורר ותוך 90 יום, אם לא יינתן עד אז פסק הבורר. אם כך, המצב שנוצר הוא כי צו המניעה הוא מנימום ל-90 יום, דבר שיעלה סימן שאלה בעניין גורל יוניון החדשה שמבוססת כולה על הקשרים האישיים שיצר יוניוב עם לקוחות החברה ועל מצבת כוח האדם שבנה בשנים האחרונות כמנכ"ל יונייטד.

יונייטד, שהיתה שייכת למשרדי הפרסום שלמור אבנון עמיחי וראובני פרידן, פורקה לאחרונה לאחר בעקבות החלטת הממונה להגבלים עסקיים. מאז החלו מאבקי כוח שכללו תביעות משפטיות וחילופי דברים בתקשורת בין שלמור ויוניוב לפרידן. פרידן האשים את שלמור ויוניוב בקשירת קשר מאחורי גבם, לגרימת פירוקה של יונייטד ולגזל חברה על ידי הקמת "יונייטד ב'" - חברה שתהיה דומה כמעט לחלוטין במבנה הארגוני שלה ליונייטד ותטפל בחלק גדול מלקוחותיה, וזאת מבלי לשלם לראובני פרידן עבור רכישת חלקם ביונייטד.



לפני כשבוע, עת פירוקה של יונייטד, הודיע משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי על הקמת חברת רכש המדיה החדשה בבעלותו: UNION MEDIA שתנוהל על ידי יוניוב, תכיל מצבת כוח האדם כמעט זהה לשל יונייטד המפורקת ותטפל במרבית לקוחות יונייטד. לטענותיו של פרידן בנוגע לאיסור העסקתו של יוניוב הגיב עורך הדין של יוניוב בכתב ההגנה וטען כי "אורן התנגד לסעיף הגבלת העיסוק שעליו 'מבוססת' הבקשה מייד כשנודע לו על קיומו. סעיף זה הוכנס על ידי ראובני פרידן להסכם בינה לבין שלמור אבנון עמיחי, שעליו אורן לא חתום".



עוד נטען בכתב ההגנה שהגיש עורך הדין יוניוב כי "הסעיף המדובר הוכנס להסכם עם שלמור רק לאחר שהסתבר לראובני פרידן כי אורן אינו מוכן להכללת סעיף דומה בהסכם ההעסקה שלו, ותוך הסתרת סירובו האמור של אורן על ידי מר משה ראובני (שניהל את המשא ומתן עם אורן), מפני שלמור אבנון עמיחי".



יוניוב ושלמור בחרו לא להגיב לדברים בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully