וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו 99 - משכורות אוקטובר מתעכבות

ענת קם

11.11.2008 / 0:01

על פי אישור הרשות להסכם הניהול של רדיו ללא הפסקה במקומו של ארקדי גאידמק, על הרדיו לעבור להנהלה החדשה ללא חובות עבר

יום לפני העברת הזיכיון הרשמית על רדיו 99 להנהלת רדיו ללא הפסקה, לא הועברו משכורות אוקטובר לעובדי התחנה. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי על פי אישור הרשות להסכם הניהול של רדיו ללא הפסקה במקומו של ארקדי גאידמק, על הרדיו לעבור להנהלה החדשה ללא חובות עבר. עם זאת, למרות שהחל ממחר אמור הרדיו לפעול, באופן רשמי, תחת ההנהלה החדשה, טרם נסגרו כל החובות של ההנהלה הקודמת.

לפני מספר שבועות התחייב ארקדי גאידמק לשלם את כל חובות העבר של התחנה, הכוללים מלבד משכורות העובדים גם חובות לספקים ושכר דירה. עיכוב המשכורות הנוכחי הוא השני ברציפות בתחנה, לאחר שמשכורות ספטמבר טרם הועברו לבכירי התחנה, הטאלנטים, שחוזם הסתיים בסוף אוקטובר. יצוין, כי לצד התמודדותו מחר בבחירות המקומיות בירושלים, התמודדות בגללה נאלץ למכור את התחנה, מצוי עכשיו גאידמק בקשיים כלכליים. לאחרונה עוקלו כמה מרכביו ובשבוע שעבר הוציא בית משפט השלום בפתח תקווה צו עיכוב יציאה מהארץ נגדו כדי להבטיח את התייצבותו בחקירות המתנהלות נגדו.

בכיר ברדיו ללא הפסקה אמר הערב לוואלה! ברנז'ה: "באופן עקרוני החובות של הבעלים הקודמים שייכים לבעלים הקודמים. למרות זאת ננסה לעזור ולייצב את העסק ומן הסתם חלק מזה הוא המשכורות לעובדים. רדיו ללא הפסקה מעולם לא עיכבה משכורות לעובדים ואין סיבה שהוא יעשה את זה בתחנות אחרות שבבעלותו".

מהנהלת הרשות השנייה, שאישרה את הסכם הניהול החדש על בסיס תשלום חובות העבר על ידי גאידמק, נמסר בתגובה: "החל ממחר, על פי הסכם הניהול החדש, האחריות על ניהול רדיו 99 תעבור להנהלת רדיו ללא הפסקה. למיטב ידיעתנו, בכוונת בצוות החדש לטפל בעובדים ובשכרם בהקדם".

טרם התקבלה תגובתו של ארקדי גאידמק. את תגובתה של מישל קרמרמן, מנכ"ל רדיו 99, לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully