וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי רדיו 99 לרשות השניה: דאגו לתשלום המשכורות

ענת קם

11.11.2008 / 12:18

במכתב ליו"ר ועדת הרדיו ברשות כתבו העובדים: הרשות השניה אישרה את הסכם המכירה מבלי לדאוג שבעל הבית היוצא ישלם את חובותיו

עובדי רדיו 99 פנו היום במכתב לאייל בוחבוט, יושב ראש ועדת הרדיו ברשות השניה. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה עובדי התחנה לא קיבלו אתמול את משכורות חודש אוקטובר ואילו משכורות ספטמבר התעכבו, שולמו באופן חלקי וחלקן אף לא שולם. העובדים מוחים בפני בוחבוט על אי תשלום המשכורות. וכן על אפשרות לאובדן פיצויי פיטורים לעובדי הרדיו הותיקים, בשל המצב הכלכלי הקשה בו נתון בימים אלה הבעלים – ארקדי גאידמק.

עובדי הרדיו תוקפים את יושבת ראש הרשות השניה נורית דאבוש שהבטיחה כי תדאג לתשלום המשכורות: "במסגרת הסכם המכירה לבעלים החדשים, אשר קיבל את ברכתה של יו"ר הרשות השניה, נורית דאבוש, יצאה האחרונה בהצהרה חוצבת לבבות כי אינטרס העובדים עומד לנגד עיניה של הרשות, וכי היא תילחם על זכויות העובדים. נכון לרגע זה, לא נכנסו המשכורות, לא נתקבלו הפיצויים, לא הגיעו תשובות, והרשות השניה אף גורסת כי ידיה כבולות על אף היתכנות מהלך לחילוט ערבויות לטובת העובדים. כל אלה עומדים בניגוד גמור להבטחות הרשות, ומיותר לציין כי אף נציג מטעמה לא הגיע לביקור בתחנה. כמו כן, גם נציג מטעמו של הבעלים היוצא, ארקדי גאידמק, לא עבר את פתח הדלת בחודשים האחרונים בכדי לעשות סדר בטרם תעבור התחנה לידיים חדשות, וכי הפניות מטעם התחנה לנציגיו נתקלות בדלת סגורה...הרשות השניה, שאחד מנדבכי פעולתה החשובים ביותר הוא האינטרסים של עובדי הגופים הכפופים לה כגוף רגולטורי, אישרה את הסכם המכירה מבלי לדאוג שבעל הבית היוצא ישלם את חובותיו לעובדים בחודשיים האחרונים ופיצויים לזכאים על פי חוק".

אייל בוחבוט מסר בתגובה לדברים: "לאחר התייעצות עם יושבת ראש המועצה נורית דאבוש, אני מתכוון לפעול בנדון. גם הרדיו בתקופתו של ארקדי גאידמק וגם הרדיו בהנהלה הנוכחית יודעים שאני מאוד שומר על זכויות העובדים. יש לי הרבה שאלות ואני בהחלט רוצה לקבל תשובות. אני אעמוד על כך שכל התנאים הסוציאליים הרשומים בחוק יפעלו גם על עובדי תחנות הרדיו. צר לי שזה מתרחש על גב העובדים. מאוד לא אהבתי לשמוע את מה שקרה שם. אנחנו נפעל על פי מה שבסמכותנו ונפעל לשמירת זכויות העובדים גם אם זה לא בחוק הרשות השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully