וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימני סקס בערוץ 1

ענת קם

11.11.2008 / 16:32

ערוץ 1 מציג לוח שידורי חורף: עם תכנית תקשורת חדשה, רצועה יומית של גאולה אבן ב-19:30 סדרה מוקומנטרית מקורית ודוקו על סקס

ערוץ 1 משיק לוח שידורי חורף הכולל רצועות מגזינים חדשות ותכנית אקטואליה יומית בהגשתה של גאולה אבן. ועדת הטלוויזיה של רשות השידור בראשותו של יעקב שחם אישרה את הלוח שיעלה בהדרגה במהלך החודשים דצמבר .

גאולה אבן תגיש תכנית אקטואליה יומית חדשה בת שעה, "הערב עם גאולה" אשר תשודר מדי יום בשעה 19:30 ותעסוק במגוון נושאי אקטואליה ואירועי היום. בימי שני תשודר אחריה סדרת המקור "המרוץ לראשות הממשלה", סדרה מוקומנטרית העוסקת בהרצת מועמד פיקטיבי לראשות הממשלה.

בין התכניות החדשות של מחלקת התעודה: "רגעים בחיים", סדרה על חיים ומוות בבתי חולים שתעלה בימים הקרובים, סדרת הרכש "סקס טאבו", סדרה בין לאומית בנושאים הנמצאים בטאבו חברתי בחיי המין של מדינות שונות ובהן גם חיי המין של הישראלים. רצועת השידור "הסיפור האמיתי" תשוב לעונה חדשה ובה סרטי תעודה ישראלים וזרים.

סדרות הרכש "הנוכלים" מבית ה BBC ו"CSI ניו יורק" ישודרו בימי ראשון ושני. בימי רביעי ישודרו דרמות מקוריות, כאשר הראשונה בהן היא "חאלקה" בכיכובם של אוהד קנולר וחני פירסטנברג ומיד לאחריה תעלה הדרמה "הנס האמיתי".

המחליפה של "מקורות יודעי דבר"

במסגרת השינויים בלוח תשודר התכנית מדד יומי בימים א-ה בשעה 17:30-18:00. מייד לאחריה תעלה רצועת מגזינים חדשה שתשודר בימים א-ה' בשעות 18:30-19:00 עם התכניות "כך היה", תכנית איכות סביבה חדשה, ותכנית משפט חדשה ובימי חמישי ישודר המגזין "יומן אקדמאי" העוסקת בחידושים האחרונים באקדמיה תוך שימת דגש של אקטואליה והעניין לציבור הרחב.

רצועת סדרות הרכש המוקדמת הכוללת את "הסוריקטות" ו"הלוחש לכלבים" הוקדמה לשעה 18:00 בערב ותשודר באופן קבוע מראשון עד חמישי. תכנית תקשורת חדשה, "ביקורת התקשורת", תשודר בימי שלישי בין השעות 20:30-21:00 ותעסוק באופן ביקורתי בעיתונות הכתובה והמשודרת התכנית תחליף את “מקורות יודעי דבר” וטרם ידוע מי ינחה אותה. התכנית "תרבות הרכב" תעלה בימי חמישי בין השעות 20:30-21:00 ועוסקת בתרבות הנהיגה והרכב בישראל ומיועדת לקהל רחב.

רצועת לילה חדשה בהנחייתו של דיד ויצטום תשודר מדי לילה בשעה 23:30 התכנית, "שיחות לילה", והיא תכלול ראיונות עומק שינהל ויצטום בנושאים שהם אקטואליה ונושאים נוספים, שיחות עם דמויות מעניינות, אנשי אקדמיה, אנשי אמנות, בעלי מקצועות ייחודיים ועוד. התכנית תבוא במקום התכנית "מהיום למחר".

גם בסופי השבוע יש חידושים. בימי שישי תעלה התכנית "הדמוקרטיה", סדרת תכניות שתעסוקנה בסוגיות דמוקרטיות שמטרידות את החברה הישראלית. בימי שבת תעלה התכנית "שווה מחשבה", בה יהיה דו שיח של שניים שיש להם מה לומר ובעלי יכולת לעניין את הזולת במחשבותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully