וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם מ-פר-ס-מים

איילה צורף

13.11.2008 / 0:16

מקאן אריקסון ירכוש שטחי פרסום עבור הליכוד. המנכ"ל אילן שילוח: "לא אהיה הפרסומאי של ביבי"

משרד הפרסום מקאן אריקסון ירכוש שטחי פרסום עבור הליכוד במערכת הבחירות הקרובה – כך נודע ל-TheMarker. בתגובה לשמועות לפיהן נענה אילן שילוח, מנכ"ל ובעל קבוצת מקאן אריקסון, להצעה של ביבי נתניהו ויספק לליכוד שירותי פרסום ואסטרגיה, אמר שילוח: תמיד התרחקתי מפוליטיקה, ואני מתרחק גם היום. הרבה מפלגות פנו אלי והציעו לי להיות חלק מהצוות שלהן, לכולן סירבתי.

שילוח אישר כי משרדו ירכוש שטחי פרסום לליכוד, כפי שבמערכת הבחירות הקודמת רכש המשרד שטחי פרסום עבור מפלגת שינוי. "מדובר ברכישת שטחי פרסום ולא מעבר לכך", אמר. ככל הנראה תתמקד מערכת הבחירות של נתניהו יותר בפרסום באינטרנט, ופחות בשילוט חוצות, מה שהייתה המדיה העיקרית בשנים קודמות. את הרכישה יעשה מקאן באמצעות חברת רכש המדיה שלו, מקאן יוניברסל.

לפני כשנתיים, כאשר נשאל בראיון ל-TheMarker מדוע הוא או מקאן אריקסון לא לוקחים חלק בקמפיינים של מערכות הבחירות, ענה שילוח: "מהיום שהגעתי לנהל את מקאן החלטתי שהמשרד לא יתעסק בפוליטיקה, לא המשרד ולא אני באופן אישי. זאת, על אף שהציעו לי יותר מפעם אחת. בעבר הייתי מעורב בפעילות פוליטית וברחתי מזה מכיוון שהקשר בין משרדי הפרסום לפוליטיקאים משחית את משרדי הפרסום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully