וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבניין הבלוק ננוחם

ענת קם

16.11.2008 / 17:10

ערוץ 10 הציג היום את לוח שידורי החורף: מהתכנית החדשה של שליין ועד "הישרדות", מניר ברגמן ועד נפתלי גליקסברג

ערוץ 10 הציג הבוקר את לוח החורף המתוכנן. הערוץ ישיק חמש דרמות: "מגדלים באוויר" של ניר ברגמן, במאי "להוציא את הכלב" ו-"כנפיים שבורות", עוסקת בחזרתן של שלוש אחיות לבית הוריהן וחשיפת סוד מהעבר. בסדרה יופיעו אלון אולארצ'יק, טלי שרון, נועה ברקאי ועוד. לצדן תעלה עונה חדשה של "החברים של נאור" שצילומיה מסתיימים בימים אלה, עונה שניה ל"לאהוב את אנה", עונה שנייה של "לא הבטחתי לך" שכבר שודרה ב-yes. בשבועות האחרונים משודרת בערוץ הדרמה "האמת העירומה" של האחים ברבש.

שתי תכניות הבידור החדשות לחורף הזה הן תכנית הפריים טיים של ליאור שליין, שעל הפיילוט שלה נכתב בוואלה! ברנז'ה בשבוע שעבר. כמו כן תעלה תכנית סאטירה חדשה של שרון טייכר וערן זרחוביץ', מגישי תכנית הערב של רדיו תל אביב.

בתחום הריאליטי יעלה ערוץ 10 את "הבלוק" שמפיקה חברת "שמיים". התכנית מבוססת על פורמט אוסטרלי במסגרתו מקבלים חמישה זוגות חמישה מבנים ריקים,שעליהם להפוך אותם לדירות מגורים מושלמות.מי שימכור את הדירה בסכום הגבוה ביותר זוכה בפרס כספי. הסדרה תעלה לשידור במרץ. העונה השנייה של "הישרדות" שצולמה באיי הפנינה תעלה לשידור בינואר 2009.

שתי סדרות תיעודיות חדשות הן "הסמויים" של דרור מורה, העוקבת אחר שוטרים סמויים במסימות מסכנות חיים, ו-"מסיבת סיום" של נפתלי גליקסברג ואולפני הרצליה המתעדת את חייהם של בני נוער בתקופה שבין סיום התיכון והגיוס לצה"ל. לצדן צפויים לעלות עשרות סרטים דוקומנטריים בודדים, בהם סרטה של אופירה אסייג על חיים רביבו וסרטם של יונתן ריגר ועמית פרבמן על אריק זאבי ושחר צוברי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully