וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל והמועצה

ענת קם

19.11.2008 / 13:46

מועצת העיתונות מציעה לטלוויזיה החינוכית לבדוק אם ישנו ניגוד אינטרסים במועמדותו של עמנואל רוזן להגשת התכנית "תיק תקשורת"

מועצת העיתונות פנתה לטלוויזיה החינוכית והציעה להעביר חוות דעת בעניין מועמדותו של עמנואל רוזן להגשת התכנית "תיק תקשורת". במכתב שהעביר מזכ"ל המועצה אבי וינברג למנכ"ל החינוכית יפה ויגודסקי הציע וינברג את סיוע המועצה לחינוכית, בדומה לחוות הדעת שהגישה לפני מספר חודשים בעניינו של חיים זיסוביץ, מגיש התכנית הקודם. כזכור, קבעה ועדה מיוחדת שהקימה המועצה כי בעיסוקיו של זיסוביץ ישנם ניגודי עניינים.

בפניית המועצה נכתב: "מהפרסומים בכלי התקשורת לא ברור אם הכוונה היא שמר רוזן ימשיך לערוך ולהגיש תוכניות וכתבות בערוץ 2 במקביל להגשת התוכנית בטלוויזיה החינוכית - דבר העלול לעורר חשש לניגוד עניינים, מאחר שהתוכנית אמורה לבקר, בין השאר, את ערוץ הטלוויזיה הגדול והנצפה ביותר בישראל".

מהחינוכית נמסר: "כל מגישי תיק תקשורת לדורותיהם היו עיתונאים שהועסקו בו זמנית בגופי תקשורת אחרים ומגוונים. אין ספק שמדובר באחריות מקצועית כבדה של עורך התכנית והמגיש לגלות יושרה ולהימנע גם ממצג של ניגוד עניינים, וכך נעשה בתכנית במהלך כל שנות קיומה. במקרים מובהקים בהם קיים היה או יהיה קיים ניגוד עניינים, כפי שנעשה גם בעבר הוכיח עורך התכנית את אחריותו בהחלפת המנחה במגיש אחר. הטלוויזיה החינוכית משוכנעת כי גם עמנואל רוזן וגם עורכי התכנית תיק תקשורת ניחנו באחריות וביושרה הנדרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully