וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ברנר עוזב את HOT

ענת קם

19.11.2008 / 17:32

מנהל ה-VOD ואגף הניו-מדיה בחברת הכבלים התמנה למנהל ה-VOD והאינטראקטיב בחברת UPC האירופית

בן ברנר, מנהל ה-VOD ואגף הניו-מדיה ב-HOT התמנה למנהל ה-VOD והאינטראקטיב בחברת UPC האירופית. UPC היא תאגיד כבלים, אינטרנט וטלפון אירופאי המספק שירותים ל-12 מדינות באירופה, בהן הולנד, אירלנד, פולין, הונגריה, סלובקיה, אוסטריה וצ'כיה. ברנר יישב במטה החברה הממוקם באמסטרדם ובמסגרת תפקידו ינהל את מערך ה- VOD שלה.

ברנר, 34, החל את עבודתו ב-HOT לפני כחמש שנים והוא ממייסדי ה-VOD. שלוש וחצי השנים האחרונות שימש כמנהל המוצר ובשנה האחרונה עם כניסת HOT לנישות האינטרנט והסלולאר, שימש גם כמנהל אגף הניו-מדיה.

בן ברנר: "אני רוצה להודות לשותפים לדרך ולמנהלים ב-HOT לאורך השנים שנתנו לי את ההזדמנות לצמוח ולהתפתח עם אחד מהמוצרים המאתגרים והמשפיעים ביותר בשוק התקשורת המקומי והעולמי. אני מאד גאה בכך שה- VOD בישראל הפך לסיפור הצלחה בקנה מידה עולמי עד כדי כך שמשמש כמודל לחיקוי במדינות נוספות בעולם".

קרני זיו, סמנכ"ל התוכן של HOT הודתה לבן ברנר על עבודתו בבניית וחיזוק מותג ה-VOD ובפיתוח פלטפורמות ניו מדיה נוספות. "זוהי הוכחה נוספת לכוחו של שוק הטלוויזיה הישראלי ומובילותו בעולם במוצרים שנמצאים בתחילת דרכם ומהווים מודל לחיקוי. אנו גאים בו מאוד ומאחלים לו הרבה הצלחה. בשבועות הקרובים נודיע על מינוי מחליף".

  • עוד באותו נושא:
  • בן ברנר
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully