וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיוך של פרה כשרה

רותם דרוב

20.11.2008 / 17:14

"מונה ליזה" היא מסעדת בשרים חדשה וכשרה במתחם הבילויים והמסעדות של רחוב לילינבלום התל אביבי

בזמן שהברים ברחוב לילינבלום בתל אביב אוכלים מרורים מהעירייה שמערימה עליהם קשיים, מי שמנצל את האזור ממש לא רע הם בעלי המסעדות ובתי הקפה. החברה החדשה במצעד הזה היא "מונה ליזה" שנפתחה מול "ננוצ'קה"במבנה ישן מתקופת הטורקים.

את המקום הכשר שיתמחה בבשר פתח נתי לייבוביץ' בחור צעיר בן 23 שכבר פתח את ה'איישה בר' ברחוב המסגר. בצעדיו הראשונים בעולם המסעדנות מלווה אותו השף שיר משה, שעבד בזנזיבר, וניהל גם מספר רב של בתי קפה וברים ב-15 השנים האחרונות.

ב"מונה ליזה" לא מתפשרים על איכות המלצרים: "אנחנו מתעקשים על שרות חם ואישי" מספרים הבעלים, "אנחנו מקיימים יום יום שיחה עם צוות המלצרים שלנו, אדיבות חיוך ובחירת עובדים טובה עומדים לנגד עינינו. לא נשקר, כדי למצוא עובדים טובים לא היססנו להפנות הצעות למלצרים ששירתו אותנו במסעדות אחרות על הצד הטוב ביותר".

התפריט כאמור מיועד לחובבי הבשר עם קרפצ'יו סינטה ב36 שקל, כנפיים ברוטב צ'ילי ב-24 שקל ועלי גפן עם אורז שמגולגלים במקום ב-22 שקל, לעיקריות אפשר למצוא בתפריט 300 גרם אנטריקוט על מצע תפוחי אדמה ב-79 שקל, כבדי עוף מזוגגים ברוטב דובדבנים ובצלי שאלוט ב-58 שקל או פרגית ברוטב הבית עם מקלוני בטטה אפויים ב-57 שקל, ויש גם עסקיות שונות כל יום מ12:00 ועד 15:00.

מונה ליזה – לילנבלום 23, שעות פתיחה: א'-ה' -11:00-לקוח אחרון ומצאת השבת עד לקוח אחרון. טלפון 077-5610771. במקום מתקיימים גם אירועים עד 120 איש. כשר בהשגחת הרבנות ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully