וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תירו בשליח

ענת קם

20.11.2008 / 20:04

גלובס הודיע היום למנויו על עיכוב בהגעת העיתון בגלל הדרמה בבורסה. חגי גולן: "דחינו את סגירת העיתון כדי להוציא עיתון מעודכן"

העיתון גלובס דחה את ההפצה למנויים בכחצי שעה בשל האירועים הדרמטיים בבורסה שהובילו להפסקת המסחר וחידושו. בהודעה שפרסם גלובס באתר האינטרנט של העיתון נכתב כי יחולו עיכובים בהפצה ובמקביל נשלחה הודעת טקסט לכל המנויים.

חגי גולן, העורך הראשי של העיתון, הסביר לוואלה! ברנז'ה את השיקולים מאחורי המהלך. "האירוע הדרמטי התרחש בערך בשעה 17:15 והמסחר נסגר בדרך כלל השעה 17:30, לוח הזמנים שלנו מוכוון לשעה הזאת. כשקרה מה שקרה והבורסה הודיעה על הפסקה המסחר ולאחר מכן החידוש שלו, היינו צריכים להחליט אם להדפיס את העיתון או להמתין ולעכב את ההפצה. אם היינו מדפיסים בזמן הקבוע המנויים פשוט היו מקבלים עיתון לא מעודכן והגענו למסקנה שלהפיץ עיתון לא מעודכן זה לא נכון, אז החלטנו להמתין. ".

מה שונה למעשה בעיתון?

"היינו צריכים לעדכן את שערי הבורסה ואת כל העמודים של שערי הסגירה של המניות. התאמנו את השער של 'שוק ההון', שנסגר אחרון, לאירועים האחרונים. הייתה דחייה של שעה בערך בסגירה, אני מעריך שהעיכוב בהפצה יהיה בסדר גודל של חצי שעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully